Chladnokrevný zabiják zvaný "Nehodový muž" je znám svojí precizní prací, a to z něj dělá nejlepšího v branži. Jeho život se změní, když mu jeho spolupracovníci zabijí milovanou ženu. (AXN)

Recenze (107)

agentmiky

Film, který se objevil zničehonic jako náhodou, nikdo o něm pomalu nevěděl (možná jen ti nejvěrnější fanoušci Adkinse), ale výsledek je víc než uspokojivý. Zase bych to nepřeháněl s těmi pětihvězdičkovými hodnoceními, přece jen film vykazuje kvality béčka až céčka. Nutno ale podotknout, že bitky jsou nasnímané dobře, když má režisér šanci pracovat s takovými kvalitními herci na poli bojových umění jako J.White, Ray Park a samozřejmě Adkins, tak je o zábavu postaráno. Každému divákovi musí při tak propracované choreografii fakticky zahřát u srdíčka, dobře se na to dívá. Líbilo se mi anglické prostředí, jednotlivé postavy hýřily anglickým důvtipem. Velmi mě potěšilo, že si vedlejší roli střihl Stevenson ze Severního Irska, on je na takové role jako dělaný, tady si zahrál dost drsného výčepního bosse, kterému byste nechtěli pocuchat nervy (ona ta schovaná upilovaná brokovnice pod pultem není jen tak). Příběhu o pomstě jsme byli svědky již mnohokrát, nenabídne nikterak převratnou zápletku, ale celé to rychle uteče, je to obaleno v podařeném hudebním hávu, závěr taktéž nenaštval. Ono to hodnocení odpovídá. Za mě filmu uděluji 66 % ()

Kaka

Parodie na svět assasinů z Johna Wicka s cunt mlátičkou Scottem Adkinsem a neznámou Amy Johnston, kterou potřebujeme vídět ve více akčních filmech. JInak se zde ale příliš moc povidá a akce samotná je trestuhodně špatně ozvučená a sázka na jistotu v podobě Michaela Jai Whita je tentokrát značně nevydařená. Působí znuděně a jeho i téměř všechny ostatní akční pasáže vypadají nedotaženě a odflákle. ()

kenkaku

Boyka dostal příležitost na odvetu. Milé… obzvlášť když u toho sekundoval Darth Maul. To byl za mě top filmu mimochodem. A trénovali s mým oblíbený vybavením od RDX (žádné okoukané/trapné Venum nebo UA). Za mě malé plus ;). Casting obecně vzato moc fajn mimochodem. Teď film… Film jako takový je vlastně vykrádačka Johna Wicka. Ale taková “zvláštní”. Prostě scénář se inspiruje Wickem, kde jen může, ale v tom dobrém. Tu idiotskou myšlenku “všemocné globální organizace” si třeba odpustili. Takže vlastně vylepšení... Co mi ale nesedlo, byl komentovaný styl vyprávění. Moc mluvení a křečovitá snaha o hláškování. Pozn.: náplasti adkins pobavily. ()

darkrobyk

Poněkud nevyvážený film se stokrát zopakovaným námětem mě začal bavit, až když se v retrospektivě začalo odehrávat Mikeho mládí. Některé souboje byly únavně dlouhé, nejvíce asi ten v tělocvičně. Ale směrem ke konci se příběh rozjížděl a poslední souboj měl švih. Asi nejzábavnější byly bitka se sekerou a konečné zúčtování. Pěkné 3,5* zaokrouhlím nahoru, i když podruhé už se asi nepodívám. Čistá relaxační oddechovka, co mi tentokrát sedla. ()

JASON_X

Zabíjení lidí je pro Adkinse práce jako každá jiná. A po šichtě je ještě tak nakopnutej adrenalinem, že se musí jít někam porvat, aby to ze sebe dostal. Ale jinak je to klaďas a sympoš, charakterní, citlivý, se zásadami. To samý většina jeho kolegů v práci, která se schází v privátním klubu, kde spolu popíjí, i když spolu nemají absolutně nic společnýho, kromě tý svojí "práce". Bože chraň nás od dementních scénářů. Ale rvačky tam jsou skvělý, kvůli nim jsem to taky dokoukal. Nejlepší je rubačka Adkinse s pěknou a zlou blonďatou čubkou v kožených kalhotách. Je srandovní pozorovat, jak je najednou děsně pomalej a neohrabanej a dává si setsakra majzla, aby ji nemajznul doopravdy. ()

Zajímavosti (12)

• Když Mike (Scott Adkins) vyslýchá Miltona (David Paymer) v ruském masážním salonu, několikrát ho udeří do obličeje. V následujících záběrech je ručník od krve, ale na Miltonově obličeji není vidět žádné zranění. (Johnny.ARN)
  • Když se Mike Fallon (Scott Adkins) setká s Charlie Adams (Ashley Greene) v autobuse, je to autobus 150, což je typ Enviro 400, ale když si sednou nahoru, jsou zjevně ve starém autobusu typu Routemaster. (Johnny.ARN)