Režie:
Jiří VejdělekKamera:
Vladimír SmutnýHudba:
Jan P. MuchowHrají:
Eliška Balzerová, Tatiana Dyková, Martin Myšička, Emília Vášáryová, Bolek Polívka, Vilma Cibulková, Eva Holubová, Hana Maciuchová, Ivana Uhlířová (více)Obsahy(1)
Kostýmní výtvarnice Eva (Eliška Balzerová) nečekaně ovdověla. Ludvík se jí ani nestačil svěřit s tím, že kromě jejich dcery Terezy (Tatiana Vilhelmová), má ještě stejně starého nemanželského syna. To alespoň naznačuje pečlivě ukrytá a náhodně objevená dětská kresba. Eva je rozhodnutá nečekané odhalení velkoryse ignorovat, ale Tereza, které se vlastní život sype pod rukama, se k přízraku nevlastního bratra upne. Společně s matkou se vydávají Ludvíkovým veteránem volha GAZ 21 po stopách jeho bývalých milenek (Vilma Cibulková, Eva Holubová, Hana Maciuchová) a přátel (Boleslav Polívka, Emília Vášáryová), aby o tajemství zjistily víc... (Cinemart)
(více)Videa (1)
Recenze (362)
Začátek byl tragický a depresivní, a kdo mě zná, ví, že mi depresivní nálada nevadí, jenže tohle všechno na mě působilo převelice uměle, navíc, co by to bylo za český film, kdyby v něm nebyla rakovina, že? Jsem velmi šťastný, že se Jiří Vejdělek nerozhodl pro dvouhodinovou stopáž, devadesát minut nudy a občasných trapných momentů mi bohatě stačilo. Hvězdičku jsem udělil za hvězdné obsazení (ač nevyužité) a druhou si vysloužil ten krásný veterán. ()
dalo by se řící,že tohle je typická Vejdělkovina....není to ani komedie,ani regulérní drama,není to ani vyložená blbost,ale ani žádný skvost který by člověk musel vidět opakovaně.Tátova volha se pozvolna rozjíždí,aby se pak překlopila v koukatelnou oddechovku se střídáním nálad.Škoda,že konec (alespoň pro mě) vyšuměl do ztracena...50% ()
Český film posledních pár let skomírá a natočit dnes aspoň průměrný film je asi na naše poměry dost těžké. Od filmu jsem neměl moc očekávání, ale ve finále jsem dostal asi to, co jsem zhruba chtěll. Ale ten konec, do pr.... to už jako dneska dělají všichni otevřený konec, aby si divák představil jak to dopadne, tak oni půlku filmu pátrají po synovi a ani se neobtěžují ho nakonec najít, s tím ať jdou do míst kam slunce nesvítí. ()
Jo, tohle se Vejdělkovi fakt nepovedlo. Nudná záležitost, u které se nemůžete smát, ale není to ani drama, u kterého byste si vychutnávali filmařinu. Vilhelmka tradičně špatná, ostatní trochu podle škatulky (Holubová, Polívka, Cibulková). Potěšila Maciuchová. Letní kino na Masarykově náměstí, Letní filmová škola Uherské Hradiště ()
Vypadalo to mnohem hůř, než to nakonec dopadlo. První polovina filmu (kterou v podstatě odvyprávěl trailer) se strašlivě táhne, nestane se v ní nic zásadního, nebaví ani nedojímá (ono vůbec to žánrové označení docela mate, rozhodně si nepředstavujte takovou zábavu jako v jiných Vejdělkových komediích). Příliš to nezachraňuje ani Vilhelmová, jejíž herecký projev mi nikdy k srdci nepřirostl. Paní Balzerová si odehraje svůj standard, ale babičku z "Žen v pokušení" už asi stejně nepřebije. Naštěstí se v poslední třetině konečně začne dít něco zajímavého než jenom "cesta od milenky k milence" a asi mi dáte za pravdu, že scény s Bolkem Polívkou filmu hodně pomohly v budování nejen nějakého napětí, ale hlavně kloudné dějové linky. Tu třetí hvězdičku dávám s přimhouřeným okem. Rozhodně nejhorší Vejdělek. ()
Galerie (34)
Zajímavosti (10)
- „Tátova volha je vlastně taková cesta po ženském osudu. Emotivní střídá komické, dramatické se často mění v úsměvné a naopak. Podobně jako kdysi ve Václavovi (2007), i tady rozhýbávají děj vypjaté rodinné vztahy a mně stejně jako tentokrát lákala možnost silným příběhem oslovit diváky a dát šanci velkým hereckým osobnostem, aby zazářili při ztvárnění skvěle napsaných charakterů,“ řekl režisér a scenárista filmu Jiří Vejdělek. (SONY_)
- Tatiana Vilhelmová s Eliškou Balzerovou hned první natáčecí den zavařily volhu, protože jí neuměly řídit. (Duoscop)
- Ludvíkův hlas na záznamníku namluvil Jaromír Meduna. (funhouse)
Reklama