Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Za okouzlujícím půvabem Anny Poliatovy, pařížské top modelky, se skrývá tajemství, díky kterému se ocitne v centru nebezpečné operace, rozehrané špičkovými agenty soupeřících tajných služeb. Film Anna je strhující a nervy drásající jízda plná překvapivých zvratů, vášnivých vztahů a dechberoucí akce. (Vertical Entertainment)

Videa (6)

Trailer 4

Recenze (513)

Marze 

všechny recenze uživatele

Co u mě film potápí je taková zhovadilost filmu. Nedostatek kreativity režisér Besson vynahrazuje hodně mrtvolama, které jemná modelka, která trochu časem zhrubne pobije. A pulzujícím akčním střihem. Besson už dvacet let vypráví drsně ten samý příběh, zase a zase....jak je vidět podle hodnocení, jeho fanoušci jsou spokojeni. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,NIKDY NEVĚŘ OSTATNÍM, ALE SOBĚ!…“ /// Brutální Anna. Besson už neví kudy. Zřejmě proto, že variace na Pátej element nebyl průser, tak se pustil do Nikity. Tož vypráví celkem slušnej příběh…tu 5 měsíců dozadu, tu 6 dopředu a když koukám na Sashu Luss, tak Luc udělá akční hvězdu z kohokoliv! Rudá volavka byla komplikovanější, ale Anna je klasickej Bessonovskej biják. A to ten lepší! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Rád poznám holku, který týpci upadaj (asi tak 50x) na vidličku. 2.) Chce mě KGB. 3.) Thx za titule „Parzival“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ * ()

Reklama

Kaka 

všechny recenze uživatele

Alternativa Red Sparrow, potažmo Nikity, kterou natočil popkulturní milovník evropských akčních filmů Luc Besson a obsadil namísto áčkové herecké persony neznámou kočku se sexy lookem a dlouhýma nohama. Dějově na pohled složitější, s mraky flashbacků a skákání v čase, avšak ve finále je to stejně zase jenom o tom jednom - everybody betrays everybody. Jde jenom o to, jak moc jsou přitom cool. Helen Mirren zdaleka nejvíce, zbytek více čí méně OK. Anna je paradoxně proklatě málo akční film a lahůdkový restaurační trailer navnadil vlastně jedinou pořádnou akční scénou ve filmu, tedy vykosťovačkou v restauraci. Která je působivá, ale Besson tradičně ustupuje do jisté míry syrové realitě a přiklání se spíše ke stylu akčního baletu ala John Woo, kde to všechno sice božsky vypadá, parádně odsýpá a kameraman s nářadíčkem rotuje kolem hlavní hrdinky stylem, za který by mu dal hudláka i Michael Bay, ale hrdinka nepřiroste k srdci, hlavní mužské osazenstvo jak komu a zůstane tam tedy jen již zmiňivaná babka šlupka, která svým chováním a vzhledem bezpečně evokuje dozvuky cold war 80' a 90'v typicky ruském surovém stylu. A ještě jedna věc na závěr. Ty devadesátky tvůrcům trochu ulétly z ruky, když se tam v jednom záběru prohání auta s LED světly na silnici a mobilní telefony jsou nažhaveny o sto šest. ()

marhoul 

všechny recenze uživatele

Bessonovi Nikity jdou. Mně se Anča líbila. Pravda, bylo to přeplácané, v závěru v parku pateticky ukecané, skákalo se časem sem tam, tam a zpět a zase sem tam, ale bylo to kdysidávnobesonovsky dobré! Mám radost, že se Leonův táta zvetil a vybičoval k čemusi dívatelnému, jeho publikem ověřenému, přestože lehce vyvařenému, však s rukopisem sobě vlastním. A ta nová Mila? Ta je oku milá. Scénka bílý kožíšek s vidličkou mě potěšila! Klasika. Ve srovnání s veskrze stupidní, uondanou, otravnou Rudou volavkou byla Anna super jízda. Chyběl mi tam jenom Tchéky Karyo. ()

mzss1 

všechny recenze uživatele

(80%) ANNA je konečně po dlouhé době vydařený Bessonův film. Podle traileru jsem mnoho neočekával, ani mě moc ukázky nepřesvědčily. Jenže když na to nyní nahlížím, jsem příjemně překvapen, že se z toho vytěžilo téměř maximum. Celkový děj nabírá na obrátkách, není tedy nijak převratný, ale funguje. K tomu má zajímavou zápletku a nějaké ty pointy na konci. Ještě tak zpočátku, prvních cca 30 min mě až tolik nebavilo. Nemohl jsem si zvyknout na styl snímku. Taková ta usekanost scén, kdy máme jistou scénu, která se pak rychlostí světla přepne na druhou. K tomu je tu další specifičtější aspekt, a sice: Nechronologické přeskakování děje do minulosti, budoucnosti atd. Jenže ke konci jsem si uvědomil, že to do sebe skvěle zapadalo včetně úvodu, který mě díky té usekanosti moc nebavil. Takže žádná nelogická díra zde rozhodně není. Jen jistá finální pointa pojící se s nečekaným rozhodnutím jedné postavy bylo podle mě docela troufalé. Z toho jsem byl trochu skeptický, ale nakonec jsem jej akceptoval. Co se týče akce, tak zde rozhodně nemůžeme čekat, že by jí bylo nějaké kvantum. Ale v rámci této záležitosti byla dostačující. Rozhodně nejlepší scéna byla v restauraci, jak už jsme jí viděli v traileru. Byla výborně natočená, chvílemi i docela krvavá. Chvaty byly dobré, jen ty přestřelky působily tak trochu uměle. Rozhodně si nemůžu moc kritizovat, znám hůře natočené přestřelky, jen zde to bylo docela očividné. V téhle scéně moc ne, jen ta finální, kdy ANNA vystřílí tu onu základnu. Tam už to bylo trochu přehnané a přestřelky byly horší, ale ne o moc. Dívalo se na to dobře. Jiné nedostatky a zápory k filmu určitě nevidím. Celé to dějství a příběh okolo hlavní postavy mě bavil. Jde asi i o to jak to danému divákovi sedne, mě teda určitě ano. Herecké obsazení je na tom rovněž dobře. Ústřední postava ANNY zahrála herečka Sasha Luss na výbornou. Byla taková chladná, ale v rámci příběhu jí to sedělo. Helen Mirren – zpočátku mi trochu vadila, ale ke konci jsem si jí už docela oblíbil. Stejně tak jako sympatický Luke Evans mě bavil a kupodivu i Cillian Murphy, který mi nikdy moc neseděl, tak zde mu ona role padla jako ulitá. Ostatní herci bez problému. Hudba od Errica Serry byla v rámci možnosti snesitelná, nic výrazného, ale zde to úplně stačilo. Úplné finále bylo hodně zajímavé. Pointa byla troufalá, ale slušná a to jak vše ANNA vyřešila, bylo na jednu stranu absurdní, ale alespoň jsem dostal něco jiného než běžné závěry obdobných filmů. Někomu tohle může připomínat byť jen vzdáleně Brutální Nikitu nebo snad nedávnou Rudou volavku, ale já bych toto k ničemu ani nepřirovnával. Tohle je typ filmu, který pokud člověku sedne, tak působí nejlépe po prvním shlédnutím. Já teda nebudu mít problém dát si to s radostí znova, jen se to musí vidět hezky celé od začátku do konce. Plný počet hvězd nedávám, přeci jen bych vylepšil akční scény a něco ve finále poupravil, chvílemi to přeci bylo jen trochu suveréní, ale víc si stěžovat nemůžu. Čekal jsem minimum, dostal jsem téměř opak. Skvělá práce od režiséra Luca Bessona, který poslední dobou netočil moc dobré filmy. () (méně) (více)

Galerie (58)

Zajímavosti (13)

  • V poslední úvodní scéně z ústředí CIA (1985) je vidět moderní počítač s AT klávesnicí, která vznikla nejméně 10 let poté (jelikož mezi Ctrl a Alt má tzv. Win klávesu). (Pavian)
  • Agent Miller (Cillian Murphy) nabízí Anně (Sasha Luss) úkryt na tajné základně v České republice. To však není možné, protože ta vznikla až tři roky po událostech filmu. (Saur.us)
  • Hned v úvodu filmu (rok 1985) projede městský autobus světelným značením, kde projíždí moderní auta, později semafor pro chodce s odčítáním času. (Di Tecka)

Reklama

Reklama