Kevin Costner hraje Johna Duttona, hlavu montanské rančerské rodiny a majitele největšího ranče v USA. Dutton musí chránit svou půdu a rodiny před moderní dobou, která ohrožuje jejich styl života. (Paramount Network)

Recenze (35)

Kaka

Už úvodních 20 vteřin dává vědět, že nás čeká něco mimořádného. Yellowstone se v pilotu tváří jako Game of Thrones 21.století, akorát král má místo koruny kovbojský klobouk a chorvatské Kings Landing nahrazuje velkolepý srub s xy akry půdy v nespoutané krajině divoké Montany. Zatím to má trochu jednorozměrné postavy, ale už v úvodu slibně a přehledně rozdané karty. Just tell me who to fight ? Everyone. ()

Nach

Krásný pomalý rozjezd na velkolepé události, co se teprve dávají do pohybu. Sheriden na poli seriálu spěchá ještě méně, než ve Wind River, ale to neznamená, že jde o nudu. Na té poli pilotní epizody devadesát minut dlouhé se podaří seznámit s důležitými charaktery, načít hlavní zápletku a vysondovat vztahy mezi jednotlivými charaktery ve všech třech znepřátelených táborech. Vypadá to na westernovou hru o trůny. Tak uvidíme co vše z toho vyleze. Jedno je ale jisté... Taylor Sheriden jede svůj styl a jsem rád, že se ho nadále drží. 80% ()

BROKEN_

Už chápu po zhlédnutí první epizody, proč se rozhodl Sheridan pro takovou stopáž. Musel nám na úvod představit postavy, co se bude dít a bude toho zde opravdu hodně. Epizoda je pěkně plynulá a nikam nespěchá. Kevin Costner si mě hned po několika minutách získal a já mu to baštím. Seriál se mi díky délce dokázal dostat pod kůži a s postavami jsem ke konci soucítil a opravdu to na mě hodně fungovalo. Záběry na krajinu Montany jsou krásné a celkově prostředí nemá chybu. Strašně se těším na zbytek. ()

Radek99

Tedy, musím konstatovat, jeden z mých nejočekávanějších seriálových projektů poslední doby z dílny Taylora Sheridana a výsledný dojem - čiré rozpaky... Tvůrci zjevně chtěli natočit něco na způsob farmářského Až na krev říznutého farmářským Kmotrem, ale nemělo to ani hloubku, ani vyznění a sílu, jakou měl opus magnum Paula Thomase Andersona, natož pak legendární sága Francise Forda Coppoly... Naprosto sterilní a utahaný pilot... ()

TedGeorge

První díl za mnou a... dobrý. Má to koule, Sheridan je z toho chvílema cítit na sto honů (značkování v přívěsu) a celý to má skvělou atmosféru. Nejvýraznější kupodivu není Kevin Costner jako ostrej ranger, ale spíš Kelly Reilly, která si pro sebe krade úplně každou scénu. Akorát se trochu bojím, jak to Sheridan do dalších dílů ukočíruje. Pilot měl hodinu a půl a načlo se toho vážně hodně. Jako kdybych sledoval Wind River mixnutý s Kmotrem a pocukrovaný Zaříkávačem koní. Chutná mi to, ale fakt doufám, že to bude mít nějakej větší smysl. P.S. Dallas? Ani náhodou, tady se střílí do bezbranejch indiánů a pak se souloží s jejich sestrami. ()