Série(2) / Epizody(23)

Vykutálený podvodníček Karel Čížek a jeho čachry s auty v lokálním autobazaru. (Stream.cz)

Recenze (164)

klukluka

Určitě mi to víc dává, než bere. Za těch cca 7 minut se vždycky párkrát zasměju, podobná vzpruha by se hodila denně. Má to hloubku asi jako dekolt Keiry Knightley, ale je to prdel./// Po dvou sériích zvyšuji hodnocení ze tří na čtyři pecky. Je to svižný, vtipný, má to neuvěřitelnou lehkost, přesně vím, jaký to ve mně vyvolá emoce a tvůrcům se to daří ze sta procent. Fakt se nestane, aby mě to rozladilo nebo otrávilo, je to čistá radost. Tedy za předpokladu, že to člověk bere s rezervou, protože uvěřit by znamenalo propadnout strašlivé chandře. To se mi ale naštěstí neděje, beru si z toho jen potěšení z mazanýho Carlose, zamilované Bubliny a dobráka od kosti (kterýho Carlos jednou totálně vykostí) Bódi. ()

orkadimenza

Tak tenhle seriál mi neuvěřitelně sedl! Prušinovský se po Kobrách a užovkách opět předvedl v dobrém světle, a Petr Čtvrtníček v hlavní roli byl uvěřitelný tak skvěle jako Kryštof Hádek jako Kobra. Perfektní záležitost nasypaná skvělými hláškami a několika překvapivými momenty, to vše podtrženo výstižným vojebávacím (zlodějským) slangem. Aneb "Koho chleba jíš, toho dceru píchej." Nejlepší epizoda: Marcel (5)..."Ale to musíme stihnout vole, zatím ho kouří, ale za chvíli budou píchat, to by ten kluk neměl vidět."..."Mami? Proč jsi říkala mrdej mě?!" ()

house336

První byl pravdivý, méně zábavný. Druhý už byl velmi povedený a ukázka na třetí pobavila ve svých 5 sekundách. Kolem a kolem to má stoupavou tendenci a myslím, že z toho v konečném důsledku vyleze dobrý počin... Po dílech jako Marcel nebo Číňan jednoznačné 4*. Sice je pravda, že ta krátká stopáž nebývá tak úderná jako u Blaníku, ale i tak dobré. ()

MatyRock

Bóďa, Čížek a Bublina aneb trojitá castingová střela. Hlavní herci jsou výborní, epizodní postavy jsou naopak někdy zbytečně moc krkolomné, což se ale ve výsledku s přibývajícími díly zlepšuje a zlepšuje. Seriál oplývá příjemnou stopáží a humorem, který většinou funguje a nepůsobí trapně. 7/10 a několik rad či způsobů jak prodat auto se kterým dojedete maximálně k nejbližší čerpací stanici. ()

honzii

Já si nemůžu pomoct, pro mě je to promarněná příležitost. I ten Čtvrtníček vypadá, že ho to nebaví hrát. Ano, pár hlášek dobrých, ano, Jarda Plesl je bůh, ale je to prostě scénáristická nuda. Blaník byl úspěšný, protože byl svižný a každá epizoda měla nejen nápad, ale i solidní dramaturgii. Oproti tomu jsou tohle jen takové nudné etudy, které už si ani nemám chuť pouštět. Čtvrťas holt neutáhne všechno. ()

Zajímavosti (22)

• V čase 8:12 je v odraze kapoty auta jasně vidět spodní polovina těla kameramana v zelených kraťasech. (rakovnik)
  • Většina scén v seriálu byla natočena na první pokus. (Franta)