Série(2) / Epizody(23)

Vykutálený podvodníček Karel Čížek a jeho čachry s auty v lokálním autobazaru. (Stream.cz)

Recenze (164)

GTS_PUNK

"Co to je za zvěrstvo? "To je zaměstnanec." "Fuj, to je hnus." Petr Čtvrtníček sa na točenie krátkometrážnej satiry priam narodil, čo v Monte Karle iba potvrdzuje. Diváka web seriál zavedie do prostredia pofidérneho českého autobazáru, kde sa kšeftuje so všetkým, na čo príde. Prepisujú sa papiere od áut, odrbáva sa s cenou a majiteľ Karel Čižek, má čo robiť, aby celý tento biznis utiahol ako sa len dá. Na stream.cz, rovnako ako aj na Autobazar Monte Karlo som narazil úplne náhodou, no všetkých 12 dielov prvej série som si pozrel za jedno poobedie, a bol som milo prekvapený. Originálny nápad, krátka metráž, vtip. Teraz to už len chce druhú sériu. ()

zdepapepa

Potenciál seriálu s neokoukaným prostředím autobazaru a kontinuitou a různorodostí zákazníků potápí občas dost zvláštní přístup k tomu, jak mezi jednotlivými smluvními stranami putují auta a celá dějová linka s dítětem/zamilovaností. Petr Čtvrtníček hraje svoji klasiku, kterou nejspíš budete znát z Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? nebo Jak jsme startovali internet. Výhoda tohoto typu seriálu je v tom, že mockumentary nepotřebuje žádné kreativní záběry, takže tento internetový seriál je na to jako dělaný. ()

house336

První byl pravdivý, méně zábavný. Druhý už byl velmi povedený a ukázka na třetí pobavila ve svých 5 sekundách. Kolem a kolem to má stoupavou tendenci a myslím, že z toho v konečném důsledku vyleze dobrý počin... Po dílech jako Marcel nebo Číňan jednoznačné 4*. Sice je pravda, že ta krátká stopáž nebývá tak úderná jako u Blaníku, ale i tak dobré. ()

orkadimenza

Tak tenhle seriál mi neuvěřitelně sedl! Prušinovský se po Kobrách a užovkách opět předvedl v dobrém světle, a Petr Čtvrtníček v hlavní roli byl uvěřitelný tak skvěle jako Kryštof Hádek jako Kobra. Perfektní záležitost nasypaná skvělými hláškami a několika překvapivými momenty, to vše podtrženo výstižným vojebávacím (zlodějským) slangem. Aneb "Koho chleba jíš, toho dceru píchej." Nejlepší epizoda: Marcel (5)..."Ale to musíme stihnout vole, zatím ho kouří, ale za chvíli budou píchat, to by ten kluk neměl vidět."..."Mami? Proč jsi říkala mrdej mě?!" ()

rom_2006

Petr Čtvrtníček je geniální hláškař a jeho autobazarový argot je k sežrání. Těšil jsem se velmi, protože se v automobilní branži pohybuju už nějaký ten rok, ale byl jsem poněkud zklamán. Čekal jsem rozhodně víc rafinovanosti v Karlosových fíglech - možná jsem suchar, ale trochu mě až uráží, že ze zákazníků dělá takové idioty, kteří se neumí ozvat tváří v tvář zjevnému podfuku. Humor je opravdu situační, čekal jsem větší přesah - v reálném životě by prakticky všichni napálení okamžitě přišli znovu, hodili mu auta na hlavu a dostali by svoje prachy zpátky, protože už nežijeme na začátku 90. let, ale v celkem fungující společnosti, kde platí půlroční záruka na skryté vady a podobně, nemá cenu to až tak rozebírat. To je moje možná sucharská výhrada, ale od tvůrců Okresního přeboru a česko-sodového Čtvrtni (obojí naprosto žeru) mě tenhle výkon nijak neoslnil... ()

Zajímavosti (22)

• V 1. minutě zazní píseň „Little Red Corvette“ od Prince. (SONY_)
  • V čase 8:12 je v odraze kapoty auta jasně vidět spodní polovina těla kameramana v zelených kraťasech. (rakovnik)