Série(2) / Epizody(23)

Vykutálený podvodníček Karel Čížek a jeho čachry s auty v lokálním autobazaru. (Stream.cz)

Recenze (164)

borohub

Kvalita dílů značně kolísala, některé byly fantastické, některé nic moc. Mě upřímně nebavila ta "milostná linka", která v tom seriálu byla hlavně docela zbytečná. Co se týče obsazení tak Čtvrtníček naprosto skvělý, Jaroslav Plesl taktéž, ale Lucie Polišenská mě moc neseděla, ale to je tím, že jí nemám jako herečku příliš rád. Sjel jsem to v podstatě na jeden zátah, ale podruhé si to asi už nepustím. Některé hlášky naprosto geniální, celkově ale průměr. 60% ()

SONY_

Tuhle jsem sháněl nějaké auto pro svoji paninku. Nejlépe, aby si v něm mohla vozit prdýlku, kilínko najeto a nejlépe dovoz z NDR. Tak jsem zvedl telefon, u telefonu pan Čížek a říká mi, že se mi to do druhého dne narodí a že mi dokonce ještě cukne s cenou. Po týdnu ježdění jsem ale zjistil, že auto má o sto tisíc navíc přetočený tacháč, že Fabia je přestavěný C-Max a že auto je v seznamu hledaných vozidel. To, co se dělo potom, je už vlastně jedno. Já panu Čížkovi, i přes to všechno, uděluji za jeho obětavý přístup 4 hvězdičky a rád ho doporučím ostatním, například svému nejlepšímu kámošovi Hugovi. /80%/ ()

kriplozoik

Konkurence Kanceláře Blaník ze stejného proudu. Blaník je ještě o trochu lepší, ale toto také není k zahození. Po výborném 1. dílu kvalita nepatrně upadla a imho (je-li to podle reálných příběhů) tak tam aktuálně dávaj ty méně zdařilé. Kvituji kladně jazykové výtvory páně Čtvrtníčka. I to, jak se to na Streamu rozjelo originální produkcí. ()

Nechic

Nebudu hodnotit herecké výkony, je to prostě krátká sranda, tak se dá leccos odpustit. Jenže ten děj tak hrozné kolísá mezi absolutní peckou, že se válím smíchy a trapnou nudou, kdy to chci vypnout až to možné není. Je to škoda, děj autobazaru zaručuje spoustu neotřelých příběhů a pár se povedlo použít na výbornou, ale vaření z vody je díl od dílů znát víc a víc. O trhlinách v ději nemluvě. ()

Jara.Cimrman.jr

"Blbeček, kterej nepozná, že to auto není z Německa, nepozná ani, že to bylo na střeše." Vůbec není vtipné to, že lidé, kteří si tykají s vnitřnostmi vozidla, poklidně okrádají ty, kteří se ve světě motorů neorientují. Jsem jedním z nich, ale od Karlose Čížka bych se nechal okrást s radostí. Čtvrtníčkovo křiváctví je totiž natolik úžasné, že bych mu rezignovaně odevzdal klíče od svého skvělého vozu a odjel bych v nepojízdné plečce disponující lehce omlazeným rodokmenem, stočenými kilometry a pravidelným koupáním ve Vltavě. Karlos mne zkrátka bavil svou osobností, ale to kolem něj chtělo trošku svědomitěji umýt, naleštit a případně i navoskovat. ()

Zajímavosti (22)

• Na začátku epizody v pozadí hraje „Je v tahu“ od Petra Kotvalda a v závěrečných titulcích hraje „Sunglasses At Night“ od Coreye Harta. (SONY_)
  • V závěrečných titulcích hraje „Don't You Want Me“ od The Human League. (SONY_)