Ve filmu Zlatokopky vede Ramona (Jennifer Lopez) tým protřelých striptérek, které se rozhodnou svým klientům z Wall Street ukázat, zač je toho loket. (Vertical Entertainment)

Videa (9)

Recenze (127)

Hapretor

Sprosté, tupé, nudné, ... ženské se mi ani vlastně nelíbily ... J-Lo má super postavu - a pokud neměla dubérku, tak i skvělou kondičku - jo, je to super kost - hot - milf - ale tím to končí ... tento film je hrůza o ničem ... odpad - je dost ostuda, že tady hraje - nemá nějakou úroveň či co ... naprosto mi uniká, o co jí vlastně jde ... tohle přeci nemá zapotřebí ... asi nemá žádnou soudnost ... haleluja !!! ()

lamps

Hezky pokládaný feministický argument, který to zkušeně uhrává bez vyostřenějších konfliktů a výrazného vývoje postav. Dobře se na to kouká a Lorene Scafaria zvládá montáž jednotlivých sekvencí na podtrženou jedničku, ale jako obhajoba represivních skutků v době deprese to působí příliš nevinně a odvázaně a jako obžaloba systému je to zjednodušující. Scorsese je zkrátka o dva parníky vpředu, přestože tady je podobně dobře zužitkovaný dobový soundtrack i motiv vypravěčů a navíc se před kamerou promenáduje Jennifer Lopez, která by sice mohla být mojí mamkou, ale jako přítelkyni bych ji bral pořád radši.. 65% ()

Arsenal83

Seminárnu prácu užívateľa filmfanouch som nestihol dočítať (dostal som sa k slovu girl-power). Ja neviem, ale myslel som si, že tu je priestor na komentáre k filmom a nie obhajoba doktorátu. Ale k tomu girl power. Áno, je to ďalší z tých filmov, ktorý vtĺka ženám alebo skôr mladým dievčatám, že je cool byť prostitútkou, striptérkou či kurvou, ale hlavne treba mať na to hrdosť. A ak by to náhodou nie celkom dobre vyšlo, tak na vine sú predsa muži, od ktorých si vždy tak rady brali peniaze. Takže podstata celej tej "krimi" zápletky je úplne mimo a zlodejským kurvám nefandím, nech majú podobu Jennifer Lopez alebo našich politikov. ()

Streeper

U téhe komedie jsme si opravdu odpočinula. Jennifer Lopez je ksarku nádherná ženská, kéž bych v jejích letech vypadala jako ona a věřím, že tuhle větu si musí říkat každá ženská, co se na film podívá! Překvapilo mě, že je to podle skutečné události, neumím si představit, že to takhle opravdu fungovalo a procházelo jim to po celé ty roky. Ale business je business a když ty prachy potřebuješ a nechcš s nikým spat za prachy, tak proč ne tohle? Líbila se mi ta gradace u postav, hlavně u Ramony, jak z obyčejné talentované tanečnice a starostlivé matky začínla růst ta chamtivá businessmenka, která chtěla stale víc a víc a udělala by pro to cokoliv, svěle zahrané. Ale snímek bohužel není úplně dokonalý, pár věcí mi tam vadilo, občas to bylo zbytečné a zdlouhavé, nicméně se jedná o film, na který se ráda občas podívám. ()

Bozvav

Strašná ptákovina o ničem, kde si na své přijdou pouze páni (popř. lesby), kterým stačí ke štěstí hoódně silikonu, botoxu, liftingu, třpytek a tuny makeupu. Jennifer už pro samý botox nemůže hýbat ksichtem (nicméně zadek má pořád výstavní), její kožená kamarádka nejspíše mimiku neprovozuje od narození. Film nic nesděluje, výrazná absence čehokoliv humorného, napětí, nebo nějakou dramatickou chvilku byste hledali marně. Nudné a fádní, jednu hvězdu za tanec u tyče. ()

Zajímavosti (12)

• Celosvětová premiéra proběhla 7. září 2019 na Mezinárodním filmovém festivalu v Torontu. (BMW12)
  • Natáčelo se v New York City (New York, USA). Točilo se 29 dní. (BMW12)