O deset let později. Rhaenyra čelí Alicentiným neustálým dohadům o svých dětech, zatímco Daemon a Laena zvažují nabídku v Pentosu. (HBO Max)

Z natáčení

Recenze (93)

Frajer42

Spoilery! Tvůrci si vzali příliš k srdci známé pořekadlo, že v nejlepším se má přestat. Po luxusní svatbě, která byla bezkonkurenčně nejlepším momentem dosavadního průběhu seriálu pro mě zcela nepochopitelně poskočili v čase o 10 let do doby, kde se jen rodí děti a žvaní. Všechno šlo do hajzlu a atmosféra se buduje od základů znovu. Rhaenyra se snaží si namluvit, že když se dvěma albínům narodí několik hnědovlasých dětí, že je to vlastně úplně normální a bude stačit, když si černoušek bude hrát na manžela roku a celý dvůr to bude baštit. Jinak jak už to tak po velkých časových skocích bývá. Nemohlo následovat nic jiného, než další seznámení s hromadou nových postav. Některé postavy zestárly k nepoznání. Jiné hraje tentýž herec, který vypadá ještě mladší než dříve. Celkově je epizoda poněkud divná a dojem zachraňuje až parádní závěr, kde Daemonovi vyrostla pěkně proradná konkurence. [66 %] ()

aik

Řekněme, že tohle už je jen taková poslední kapka úpadku GoT. Snad s mírnou vyjímkou předchozí epizody, mi celý seriál zatím přijde, že se tvůrci jen plácají na místě a vlastně nevědí kudy kam. Casting hlavních postav o ničem. Většina představitelů těžce postrádá charisma a když už ho někdo má, tak je jeho role minimální. Práce s postavami obecně bídná. Motivace chování často nelogická. Kontinuita vyprávění nikde (takřka bych se vsadil, že to psali až během natáčení). Atmosféra generická až umělá. Šokující scény většinou jen pro efekt a spíše samoúčelné. ... Rod draka se zatím jen veze na popularitě GoT a bohužel si absolutně nezaslouží srovnání. Dám tomu šanci do konce série, ale za mě zatím průser. ()

aR3Zz

Tak to zabili. Člověk získal nějaký vztah k postavám, ale 10ti letý časový skok mnoho změní. Vůbec mi to nesedlo, dějové nitky zpřetrhány a navázat se je za mne nepodařilo. A primárně se řeší politika, bastardi a vlivy lidí/rodů. A dračí polítačky s nějakým tím grilováním to nezachrání. Jak velká škoda... 45% ()

Cappuccino

Dobrá epizóda, ale ani zdaleka nie dokonalá. Oproti predošlým dvom častiam bola v mnohých smeroch scenáristicky predvídateľná a zbytočne doslovná. Čo sa týka detí Rhaenyry, stačilo raz či dvakrát poukázať na to, že ich splodila s iným mužom. Tvorcovia to však zdôrazňovali toľkokrát a toľkými rôznymi spôsobmi, že už to bolo miestami otravné. Okrem toho ma príliš nenadchol ani záver, pri ktorom na dôležitom zvrate participovali neznámi aktéri a strážená pevnosť vzbĺkla lusknutím prsta. Celkom by ma zaujímalo, ako sa tam dostali a prečo po prepustení z väzenia jednoducho neutiekli kade ľahšie. Nuž, scenáristická barlička všetko vyriešila. ()

Eleanor05

Argentinská telenovela Rod draka se od děje z minulého dílu "kdo s kým spí a kdo s kým bude spát", posunula k "kdo s kým spal" a následným trablům s tím, kdo je otcem čích dětí. A ženy v obsazení zestárly, ale muži ne, tomu se říká rovnoprávnost. :D Jinak tato jednoduchá vztahovka trpí hned několika neduhy - především nudným a nevýrazným scénářem, nudnými a nevýraznými postavami a nudnými a nevýraznými herci. A také trpí tím, že je v ní málo dějových linek, odehrávajících se v jen pár stále se opakujících prostředích. Potom to celé nepůsobí jako freska ze Západozemí s životem jak šlechty, tak poddaných na rozsáhlém území (jako to bylo ve Hře o trůny), ale pouze jako levná televizní inscenace odtržená od zbytku Sedmi království. Zjednodušeně řečeno je Rod draka jednoduchým příběhem o milostných vztazích pár bělovlasých panáků, kteří chodí mezi dvěma pokoji a jedním nádvořím. Místní pěti hvězdičkáři a čtyř hvězdičkáři nikdy neviděli kvalitní seriál. 1,5*. ()