Rodiny se sjíždějí na pohřeb, který se koná na Náplavomarce. Viserys vyzývá k ukončení bojů a Alicent se dožaduje spravedlnosti. (HBO Max)

TV spot

Recenze (84)

kenkaku

Je celkem smutné, že nejlepší epizoda má až číslovku 7. Ještě smutnější ale je, ta brutální retardace tempa scénáře. Epizoda propálí 1/4 stopáže na debilní pohřeb (který neznamená nic) a ovdovění a svatbu (zcela klíčový “game-changer”) zvládne naservírovat během dvou minut!!! To prostě hlava nebere. To samé taškařici okolo draka… Jeden rod sebral draka jinému! Řeší se to? Ne… hlavně že se zase otočíme na šoku “jsou to bastardi!”. Opravdu scenáristicky je tenhle seriál odpad. Vizuál je jediné, co ho drží nad vodou (teda až na tu trapnost s filtrem “hrajeme si, že je noc”). ()

rashaverak

Laenor si asi zaslouzil definitivnejsi reseni, podobne milosrdenstvi mi na rod draka vubec nesedi. Cele je to chvilemi velmi uspechane, kde hra o truny venovala 8 sezon jedne generaci, zde zda se chteji venovat jednu sezonu jedne generaci a tento dil je prikladem toho ze to tak docela nestihaji. Pokud chteji zahrnout celou rodovou linii az do svrhnuti tak to bude jeste mnoho dalsich uspechanych sezon. Jinak ale paradni dil. ()

groz122

Tak po ukecaných 4 dílech, které se odehrávaly všechny na jednom nádvoří a v třech komnatách se konečně děj někam posouvá. Řekl bych, že je ale docela pozdě. Celý díl se opět jen kecá a i když se zde už pořádně rozjíždí tahání za politické nitky, tak mám pocit, že všechno tohle už jsme viděli v jiných seriálech uděláno lépe. Epizoda jako taková vyznívá velmi slušně. Ale objektivně jen díky pěkně natočenému konci. Prvních 40 minut je poměrně nudných. Snad se zbytek série tímto dílem nastartuje a začne konečně opravdový Tanec Draků. (na základě knižní předlohy se hlásím k Zeleným) ()

Martinius

ked som sa uz stracal v neprehladnej spleti jednotlivych charakterov a zacinal trpiet abstakom zo silnych dramatickych momentov, prisiel tento diel. ka-bum! vyborne natocene (aj napriek uvodnej tme) i nacasovane a dokonale vykulminovane. odrazu daval dej mojmu starnucemu mozgu zmysel, postavy sa striasli nevyraznosti a divak si mohol pricuchnut grrrr-martinovskej autorskej genialite. tymto dielom si ma serial realne ziskal. ()

Kaka

Jízda na drakovi parádně epická, scéna s okem temná. Má to už trochu lepší "hmotu" a lépe se pracuje s postavami, ale opravdu bych nemusel mít prvních 20 minut předlouhou expozici pohřbu, kdy dostáváme mraky pohledů/impulsů, ale díky nedobré práci s obrazem je všechno ukrutně tmavé a mnohdy nepřehledné. To, že je tmavý obraz nutně neznamená temnotu ve filmu. ()