Z vězení Nové republiky je zachráněná cenná zajatkyně. Pátrání povede k setkání dvou známých. (Disney+)

Recenze (85)

Bakli

Už teď můžu říct, jak skvělý tento seriál bude. Skvělý potenciál. Vizuál je prostě WOW. Už při prvním souboji můžeme vidět propracovanost v tom, že Ahsoka používá stejný styl boje jako v Clone Wars. Choreografie mi přišla dost podobná v souboji s Maulem. Takovýto koncept jsme měli vidět v sequelech. To co nám přinesl tzv. Mandoverse je příběhově mnohem lepší, než ta všemi nenáviděná trilogie. Přitom návrat Dědice Impéria je tak skvělá zápletka. Zatím tleskám, miluju to, žasnu. ()

Elerrina

Pokud jste neviděli ultradementní finále čtvrté série Rebels, tak jste vlastně ve veké výhodě, protože ještě můžete doufat ve smysluplnost zápletky. Ten, kdo je s tím večerníčkem seznámený, bohužel ví, že admirála Thrawna a Ezru si na konci odnesly jakési létající vesmírné velryby (nebo možná sépie, who knows). Takže je samozřejmě naprosto logické, že po několika letech od této události je nalezena mapa k místu jejich pobytu v tisíc let starém chrámu nějakých čarodějnic. Možná budeme ještě s láskou vzpomínat na Obi-wana a Bobu Fetta. ()

tomik99

Je to nefalšované pokračování Rebels, kdy se konečně dočkáme příběhu bez dějových odboček. Prvních pár minut bylo naprosto filmových. Fanoušci The Clone Wars a Rebels mají obrovskou výhodu, neboť k mají postavám silné pouto. Docela mě to překvapilo a po dlouhé době jsem vyloženě nadšený. Tady se potkaly moje očekávání. ()

Kaka

Docela temná a atmosférická otevíračka ve stylu Rogue 1 a dalších moderně pojatých Star Wars stories poslední doby, která je trochu provoněná vůní dobrodružství Indiana Jonese se specifickými trademarky a artefakty. Oceňuji fakt, že se tvůrci vytasí hned s téměř všemi stěžejními postavami a i bez znalosti Rebels je to zatím docela zábava. ()

P_Neubauer

Nakoukáno tak nějak mám, a asi bych víc ocenil 5. sérii Rebels, normálně animovanou. Nemohu se zbavit dojmu že sleduju fanouškovský film. Režie je až na pár skvělých momentů poměrně generická, scénář nemastný neslaný (bolí mě to v souvislosti s Filonim), naprosto debilní konec a ve finále hloupé chování postav, kdy to zase vypadá že si postavy prostě neřeknou vše aby mohla vzniknout zápletka. Mohu ovšem pochválit fajn úvod, dobré herecké výkony a skvělou hudbu. Tam ale asi moje chvála pro první díl končí. Začátek zklamání, ale furt je to jen začátek, tak uvidíme. 4,5/10 ()

Zajímavosti (10)

• Těžký mon calamari křižník, na který přiletí Ahsoka (Rosario Dawson), je Home One – vlajková loď admirála Ackbara, která se účatnila bitvy o 2. Hvězdu Smrti u měsíce Endoru. (Veskoslav)
  • Droid, který doprovází Ahsoku (Rosario Dawson), je Huyang. Je to Mark IV architect droid professor, který sloužil na jedijské korvetě třídy Paladin jménem Crucible. Tento droid zde sloužil celá tisicíletí a byl to průvodce mladých padawanů při jejich cestě k té první a nejdůležitější věci v životě Rytíře Jedi – stavbě světelného meče. Poprvé jsme ho mohli vidět v Klonových válkách (od r. 2008). (Veskoslav)
  • Clancy Brown si zopakoval svou roli jako guvernér Ryder Azadi, kterého daboval již ve Star Wars Povstalci (od r. 2014). Ze zmíněného seriálu je i mladý senátor Jai Kell, který se poprvé potkal s Ezrou na Imperiální akademii, aby se následně přidal k Povstání a působil jako buňka na Lothalu. (Veskoslav)