Epizody(8)

Dobýt další země a získat velkou moc, to je pro Freydis, Leifa a Haralda lákavá představa. Vyrazí proto do různých končin světa a přitom narazí na staré i nové nepřátele. (Netflix)

Trailer 3

Recenze (19)

Kopi1

Nejsem moc fanouškem nových Vikingů, zvlášť tato série mě nenadchla. Furt se jenom cestuje, linka Freydis mě absolutně nezajímá a vlastně celé je to poměrně nuda, kde se nic pořádného neděje. Nebyl tu ani jeden pořádný fight, furt jenom samé malé mezi skupinkami a všechny jsou hrozně jednoduché, že za 5 vteřin je konec. Ale něco mě na tom furt táhne, i když ta kvalita je tu za mě nízká a čekal jsem, že zde laťka bude vyšší než u první série, ale přišlo zklamání. No uvidíme jaké to bude dál, koukat na další sérii zřejmě budu, ale nemám velké očekávání. Celkově horší 3 hvězdy. ()

ilemas

Vikingové : Valhalla je mnohel lepší než původní Vikingové. Asi je to tím, že upustili od zdlouhavých nudných rozmluv s bohy a zaměřili se na přímočarý děj. Líbí se mě dobové kostýmy, nádherné přírodní sceneríe a dobrý výběr postav. Nechápu, proč tu většina haní první sérii, která byla stejně tak dobrá jako druhá. ()

Harry89

Absolutní a totální nesouvislý bordel... Zuby nehty se snaží navázat na (relativní) úspěšnost původního seriálu ale marně. Linka s Freydis zbytečná. Linka s Leifem a Harrym divná ale aspoň s celkem zajímavými vedlejšími postavami. Linka v Anglii směšná. Kostýmy (až na ruskou část) zase jak z motosrazu Nočních vlků. Prostě a jasně typický netflusový zprskanec. ()

italka63

Vzhledem k tomu, že jsem neočekávala vůbec nic, byla jsem vcelku mile překvapena. Já tyhle klimatické končiny nemám ráda, pošmourno a počasí pod deset stupňů nesnáším. Nutno říci, že výběr herců byl trefný, když jste se zadívali na pravnuka Krásnovlase, měl trochu ty cinklý očička a jeho úsměv, Leif byl kus chlapa a Freydys velmi vysoká, což by na tuto dobu bylo určitě dechberoucí. Pěkná práce kamery, solidní muzika a příběh, který se možná částečně stal, kdoví... Historie a mystika, proč ne? ()

bearmeedek

Druhá série je překvapivě lepší než první. Děj je nápaditý, prospěly nové končiny v Rusku. Začátek ještě doznívá v lepším průměru, ale druhá polovina se rozjede na plný pecky. Tady je škoda délky jen 8 epizod. Změnou je i vynechání velkých válečných výprav. Děj se zaměřuje na jednotlivé postavy a vytváří napětí ve stylu - "i s malým kašpárkem se dá zahrát velké divadlo". Dobré je, že třetí série je nevyhnutelná. ()

• Leif Eriksson (Sam Corlett) a Harald Sigurdsson (Leo Suter) jsou zobrazeni jako stejně staří. Předpokládá se, že Leif Eriksson se narodil ve skutečnosti asi 50 let před Haraldem Sigurdssonem. (Lynette)
  • Harekr (Bradley James) vychází z historické postavy Håreka z Tjøtty, norského farmáře a místního náčelníka. (Lynette)
  • Natáčelo se v letních měsících až do listopadu 2021 v irském Dublinu a ve filmovém studiu Ashford studios, Ballyhenry v irském hrabství Wicklow. Filmařské práce komplikovala právě probíhající pandemie covid-19. (Lynette)