Poslední recenze (362)
Rivalové (2024)
Mně Rivalové moc nesedli. Stopáž až moc dlouhá, hlavně spousta dlouhých zpomalených záběrů v hlavním zápase. Milostný trojúhelník byl ok, ale chování Zendayi jsem občas nechápal a Josh O'Connorův poloúsměv mi už lezl na nervy. Také monotónní hudba po celou dobu nebyla nijak příjemná, chtělo to trochu změnu za mě. Aspoň zde byla občas zajímavá kamera a Zendaya klasicky dobrá. Průměrný film, ze kterého šlo vydat více, ale celý je vlastně o 2 slintajících klucích.
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Já chápu, že tady jde všechno stranou a sází se jenom na destrukci, ale myslím, že by šel udělat i normální film. Dřív byl řev Godzilly a Konga něco speciálního, v tomto filmu už mě z toho bolela hlava jak se furt řvalo po celou dobu. Jsem sice hrozně rád za dobrý fighty s epickýma monstrama, ale to vše okolo mě furt hrozně nebaví. Hezký zaměření na Konga po většinu filmu, Godzilla tu ale byla jenom na efekt a na totální destrukci dalších oblíbených měst s milionovými ztrátami (aspoň jednou by mohli bojovat mimo města).
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Zde je dobře vidět, že tato série je absolutně bez nápadů a nějakých posunů vpřed. Až po hodině se začne něco dít a i té akce je minimum, postavy bez charisma, nápadů a naprosto nevyužité. Furt se jenom odkazuje na předešlá léta, spousta scén z traileru zmizelo, Bill Murray je zde asi 5 minut, to že město zamrzlo nemá absolutně žádné následky, no spousta nelogických věcí a klišé, které jsme viděli několikrát. Nemůžu najít žádná pozitiva, i ta stopáž je dlouhá a Kumail mi přišel spíše otravnej. A to mi předešlý díl přišel vcelku fajn. Ale je už načase položit tuto série k ledu.