Recenze (362)
Rivalové (2024)
Mně Rivalové moc nesedli. Stopáž až moc dlouhá, hlavně spousta dlouhých zpomalených záběrů v hlavním zápase. Milostný trojúhelník byl ok, ale chování Zendayi jsem občas nechápal a Josh O'Connorův poloúsměv mi už lezl na nervy. Také monotónní hudba po celou dobu nebyla nijak příjemná, chtělo to trochu změnu za mě. Aspoň zde byla občas zajímavá kamera a Zendaya klasicky dobrá. Průměrný film, ze kterého šlo vydat více, ale celý je vlastně o 2 slintajících klucích.
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Já chápu, že tady jde všechno stranou a sází se jenom na destrukci, ale myslím, že by šel udělat i normální film. Dřív byl řev Godzilly a Konga něco speciálního, v tomto filmu už mě z toho bolela hlava jak se furt řvalo po celou dobu. Jsem sice hrozně rád za dobrý fighty s epickýma monstrama, ale to vše okolo mě furt hrozně nebaví. Hezký zaměření na Konga po většinu filmu, Godzilla tu ale byla jenom na efekt a na totální destrukci dalších oblíbených měst s milionovými ztrátami (aspoň jednou by mohli bojovat mimo města).
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Zde je dobře vidět, že tato série je absolutně bez nápadů a nějakých posunů vpřed. Až po hodině se začne něco dít a i té akce je minimum, postavy bez charisma, nápadů a naprosto nevyužité. Furt se jenom odkazuje na předešlá léta, spousta scén z traileru zmizelo, Bill Murray je zde asi 5 minut, to že město zamrzlo nemá absolutně žádné následky, no spousta nelogických věcí a klišé, které jsme viděli několikrát. Nemůžu najít žádná pozitiva, i ta stopáž je dlouhá a Kumail mi přišel spíše otravnej. A to mi předešlý díl přišel vcelku fajn. Ale je už načase položit tuto série k ledu.
The Ministry of Ungentlemanly Warfare (2024)
Velmi pohodová Ritchieho operace za 2.sv.v. Možná právě až moc pohodová, kde není moc v sázce a je jasné jak to dopadne. I když je to místy zábavný film, akce je dost, casting je charismatický a kouká se na to dobře, přesto mi to přišlo docela odfláknuté s větším potenciálem. Hranice 3 a 4 hvězd.
Království Planeta opic (2024)
Neměl jsem ohledně nové Planety opic velká očekávání, ale docela příjemně překvapila. Akce je tu sice minimum, ale je to hlavně film o dobrodružství, objevování a dobrých postavách, prostě klasické intro do další ságy. Díky dobrým výkonům a vynikajícím efektům se na to kouká dobře.
Star Wars: Příběhy z Impéria (2024) (seriál)
Sice sympatická, ale krátká a rychle zapomenutelná série z Impéria. Příběhy moc šťávu nemají a 13 min stopáž dílů tomu nepomáhá. Čekal jsem hlavně nějaké výraznější postavy se silnějším příběhem. Takhle průměr.
Kaskadér (2024)
Óda na kaskadéry. Velmi pohodová akční komedie, u které prostě vypnete a bavíte se. Lepší duo jsme si ani přát nemohli, jedna akce za druhou, humor taky dobrý, songy úderný, jenom konec trochu přetaženej a pár klasických klišé. Má to ale tu jiskru a šťávu, díky který se na to kouká výborně. A jsem rád, že tam dali to intro a outro.
Nezlomní (2024)
Příběh sice hezký, ale je zde na můj vkus až moc klišé scén a dialogů. Kamera a střih jsou často chaotický. Asi se zde nenechám zlákat dát vyšší hodnocení jenom proto, že se zde objeví statečný pes, film je prostě pro mě průměrný a klišé dialogy a konflikty hlavně v první půlce filmu tomu akorát ubírají. Také prvních zhruba 30 min nebylo záživných a až tak v půlce se na to koukalo lépe. Lepší 3 hvězdy.
Šógun (2024) (seriál)
Vše na seriálu je uděláno s největší precizností, hlavně scenáristicky a produkčně je to bezchybný. Ale prostě furt jsem vyhledával tu jednu bitvu, kterou jsem nedostal. Chápu, že právě kvůli pozvolnému tempu je tento seriál tak vynikající a není o bitvách, ale o dialozích o politice, japonské kultuře a charakterech, ale pro mě to bylo až moc pozvolné tempo. Jinak jsem zde snad nenašel jedinou chybu, i herci výborní, hlavně skvěle napsaný Cosmo v roli Andžina, Hirojuki Sanada je mistr a i všichni ve vedlejších rolích byli skvělý. Hranice 4 a 5.
Jimmy Carr: Natural Born Killer (2024) (pořad)
Tak 90% vtipů jsem znal, protože říkal to samé, jako když vystupoval zde v Praze, takže jsem si to jenom tak zopakoval, ale furt to funguje. Mezi vtipy sice čeká trochu déle na reakce a některé jsou trochu vynucenější, ale furt to jsou zabijáci.