Oblíbené seriály (6)
M*A*S*H (1972)
Snad jediný seriál tak za posledních 20 let, u kterého jsem pokud možno sledoval všechny díly.
Dr. House (2004)
Já, Claudius (1976)
Columbo (1971)
Peter Falk, který mi vždy trochu lezl na nervy, touto svou vlastností mnohem více udolával zločince. Jeden z nejlepších krimi seriálů. Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=-tddaAfV4iM