Oblíbené seriály (10)
Lovci duchů (2005)
Jeden z mých nejoblíbeněších seriálů: dva krásný chlapy a sci-fi:-D oprava: tři krásní chlapi :-D
Buffy, přemožitelka upírů (1997)
Je to naivní, často stupidní a hloupé, přesto to miluji :-DDD
Upíří deníky (2009)
Je to příšerně nudné! V prvních dílech se nic neděje... Snažím se vydržet, ale nevím nevím... Vydržela jsem a postupně přidávám hvězdičky, i když nechápu stále za co :-DDD
Sherlock (2010)
Brilantní!!! Přečetla jsem snad všechno od A.C. Doyla. Většinou nemám ráda, když se někdo snaží těžit na známých postavách, ale v tomto případě výjimka potvrzuje pravidlo. Geniálně vymyšlené zápletky s odkazy na knihy. Bravo!!!
Lexx (1997)
Červený trpaslík (1988)
Seriál na prvním místě v mé soukromé top ten. A to že se mi současné seriály moc líbí... Někdy se tajně modlím za pokračování a ptám se: Proč musel skončit, proč, proč?? Britský humor a sci-fi. Dokonalé.
Teorie velkého třesku (2007)
absolutně super!!!
Loki (2021)
Perníkový táta (2008)
Mandalorian (2019)
O co víc se mi nelíbí nová série hvězdných vále, o to víc se mi líbí tento seriál :-)