Poslední recenze (476)
Hrozba smrti (2024)
Tak tohle se nepovedlo. Hloupé dialogy vyplněné nudnou vatou a nevýraznými, slabými záporáky. Celé mi to vůbec připadá tak, že si Conor McGregor na sklonku své zápasnické kariéry zaplatil roli ve filmu, aby mohl dál zůstat v lukrativním byznysu...
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Nikdy nekončící párty, někdo si šňupne, někdo zachlastá a někomu stačí Lexaurin. Tak přesně takhle si, coby koncesionář, představuji ideální televizní tým... Díl od dílu lepší a konec tomu všemu nasadil korunu!
Cobra Kai (2018) (seriál)
Uff, tak to bylo šmakózní... osmdesátky se vrátily a já se slzou v oku sledoval oba kluky po tolika letech, jak a kam se dostali, jak se vyvinuli a co s nimi udělal čas. Padesát dílů jsem si užil jako málokdy před tím. Jasně, občas se dostavily slabší chvíle, zejména ve třetí sérii a Ralph byl někdy na zabití (kdybych dostal litr za každou zmínku o Miagim, byl bych na tuty milionář...), nicméně Vilda Žabka a posléze démon Thomas Ian Griffith vše zachránili a jen a jen díky nim, se seriál nestal trapně moralizujícím naivním produktem pro mládež a dospěláky.