Recenze (431)
Pád Bílého domu (2013)
Bože to bylo tak neuvěřitelně jednoduché dostat se do bunkru s prezidentem a tam ho vzít za rukojmího až jsem se musel smát. Na druhou stranu je to skvělý akční výplach se sem tam se objevujícími záběry a dialogy (bůh, USA), že jsem si říkal to nedělal Faqua ale Emmerich nebo Bay ;-) Každopádně nemůžete od toho filmu čekat nic hlubokého ale jako odpočinkový film, který pobaví ano.
Světová válka Z (2013)
Já na ty "zetkový" filmy moc nejsem ale na tohle už jsem šel schválně i kvůli Pittovi a Forsterovi. Tady se aspoň snaží někdo tu nákazu odhalit a zjistit. Jiné filmy jsou oproti WWZ jen takové přihlouplé vyvražďovačky. No a ty "zetka" jsou tady nejoriginálnější jak se v Jeruzalémě šplhají po dvacetimetrové zdi.
Útěk z MS-1 (2012)
No čtyři hvězdy hlavně za hlavního hrdinu v podání GP kterému sedla role jak prdel na hrnec. Chvilkama jsem ho porovnával s kvalitami Johna McLanea ;)
Princ a pruďas (2011)
Jo takhle nějak by se v reálu chovali postavy ve filmu místo zajetych koleji. ;)
Signál (2012)
Uf. Skvělé herecké výkony zabíjí ty špatné a k tomu žánrová roztříštěnost a blbej scénář.
Mistr (2012)
Uf. Ten Joaquin Phoenix byl neuvěřitelněj. Chvilkama mi připadalo, že vůbec nehrál ale byl ta postava. Nevzpomínám si kdy jsem viděl takový herecký výkon. Ovšem ten scénář ten tomu filmu na rozdíl od režie, kamery a havně hereckých výkonů nejvíce škodí.
Kohout na víně (2011)
On to není špatný příběh. Ale celkově film působí hrozně uměle až neuvěřitelně. Hlavní dětská postava je až přehnaně sebevědomá na to, že má být najednou s cizím mužem. Dalším jsou křečovité dialogy. Těžko se na to koukalo.
Vlk (2008)
Nejdřív za to stát platil až je vystříleli a pak o 180 stupňů otočí. Skvělý film s nádhernými exteriéry a špičkovým hereckým výkonem hlavního hrdiny.
Útěk z New Yorku (1981)
Neil Marshall s jeho dnešníma onaniema může tak jenom škrábat na dveře.
Stůj, nebo maminka vystřelí! (1992)
Stallone na konci zase v trucku jako v Over The Top :-D