Recenze (431)
Nelítostný souboj (1995)
Nejlepší filmová přestřelka jakou jsem kdy ve filmu viděl. A to není jen o té přestřelce. Padouch a policajt proti sobě. A ještě ke všemu to jsou takový esa jako Al Pacino a De Niro. Lahůdka.....
Království (2007)
Už titulky byly tak parádně udělané, že jsem na ně koukal s otevřenou hubou (to se mi ještě nikdy nestalo). Na celé jsem na to koukal jako nějaký mix mezi Black Hawk Down a Syriana. Berg mě opravdu příjemně překvapil ať už výběrem hlavní čtveřice nebo perfektně zvládnutými akčními scénami. Ohledně kamery v akčních scénách bych si dovolil NESOUHLASIT s "Limou" a řekl bych, že to je úplně naopak. Například automobilová honička po Moskvě v Bournově mýtu, je k zblití ale ve smyslu roztřesené kamery, kdy se mi dělalo blbě a začal jsem šilhat. V Bergově Království vím co se celou akční scénu děje. Narozdíl od víše zmiňovaného filmu. Kdo předvedl také nadprůměrný výkon byl: Ashraf Barhom v roli Farise. Vystřílení buňky na konci bych přirovnal k přestřelce v Heat. Celý film byl i originálně ukončen paralelou: "zabijeme je všechny" Takže pro mě na výbornou zvládnutý film. Já jsem si pochutnal.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Takovejch hodin projebanýho času abych nakonec zjistil, že jsem koukal na ze začátku dobrej seriál, kterej scénarista (s lobotomií) dokurví to totální slátaniny, který není rovno! Jak se to dobralo k tomuto hodnocení na čsfd mi hlava nebere. kdo tomuhle seriálu dal více jak 3 hvězdy nikdy nemohl vidět všechny epizody nebo je po mozkové lobotomii
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Fak nevím o čem mělo toto být. Bohužel nic hlubšího jsem v tom nenašel. A steží něco vtipného. Jen ta píseň, kterou provařil DJ Yoda & Greenpeace v Essential Mixu. :-) Bylo to tak stejně hloupé jako Lupiči paní domácí.
Já, legenda (2007)
Nečekejte žádnou akční smršť ale když už se něco začne dít scéna je mistrně zvládnutá, že člověk je napnutej jako špagát. (viz. scéna na mostě, kdy ho chytnou do pasti) Nádherně zobrazený New York po katastrofě a Will podal velice kvalitní herecký výkon. Bohužel zmrvený konec...
Bourneovo ultimátum (2007)
Scéna na londýnském nádraží je prostě absolutní špička v akčním žánru hned vedle přestřelky v Heat. Sice padne jen jeden výstřel ale to co tam předvádí kamera a následně střihač je něco neskutečného. Napětí doslovat teče z plátna a Vás to zamáčkne do sedačky.
Odstřelovač (2007)
Takový střed. Parádní akční scény ale někdy až moc přitažené za vlasy až neuvěřitelné zápletky a chování hlavních hrdinů. Ale odfláknutej konec, kde se vše vyřeší u stolu s ministrem a nakonec je jen tak všechny postřílí v chalupě. 3 hvězdy dám za tu pěknou výpravu a přírodu.
Harley Davidson a Marlboro Man (1991)
K tomuto filmu mám trochu taky zvlaštní vztah... taková stará béčkárna plná ptákovin, trapných-známých hlášek a neprůstřelných plášťů. No a Don Johnson zarostlej bez sportovního saka s vyhrnutými rukávy. :) A nezapomeňte: "z bouchaček se střílí ty se neházej"
Babel (2006)
Klasika - několik rozdílných příběhů v různých časových rovinách. To na co jsme od pana režiséra zvyklí. Pěkně to vygradovalo a ta skladba na konci byla parádní.
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Jaj... moje oblíbená kniha a ještě k tomu perfekně převedená na plátno. Proto mě docela udivuje to hodnocení, které zde dostalo. Hodně ujetej humor, kterej asi jen tak někdo nezkousne ale kdo na tu vlnu přistoupí náramně se pobaví a i snad si něco odnese... no a scéna plácačkama na Vogosféře mě snad dostává nejvíce ;-)