Oblíbené filmy (10)
Wrestler (2008)
Filmy, ktore si bez ujmy dokazem pozriet aj druhykrat naratam na jednej ruke a nohe. Tento sa k nim urcite prida... cim skor ho chcem vidiet znova...AKTUALIZOVANÉ: už som to videl druhý raz, výsledok, pridávam +1 *, upsss ono to nejde, tak nic ostavame pri 5tich
Jurský park (1993)
Čistá duše (2001)
smutné a prekvapujúce, sentimentálne a profesionálne, výborné herecké výkony + Howard = jeden z najlepšich filmov. Mohlo to byt pokojne aj dlhsie ....tie deleted scenes boli tiez velmi silne..skoda
A.I. Umělá inteligence (2001)
Toto myslím vážne: Ked som na konci vypustil slzy, uvedomil som si aky je zivot kratky a vzacny...Nic viac k tomu nemam co povedat. Dik Steve
Mission: Impossible (1996)
ked som mal 10 do toho filmu som bol zaľúbený ,naozaj originalne sceny a hlavne velky hlavolam v hlave. "tiez ma bavi prechádzat sa po Prahel po miestach kde sa to tocilo..," Ja
Collateral (2004)
ONLY ABOUT BETACAM: niektoré digitálne scény vytvárali skvelú atmosféru aj napriek absencii hĺbky filmového materiálu. Ako film výborné
Poslední samuraj (2003)
Film na ktorý sa nezabúda, som zástanca Toma Cruisa a jeho hereckých a menažérskych počinov, a dokonca nepripadal mi tento film až tak hollywoodsky. Bol som na ňom dvakrát za sebou a viackrát som ho videl doma a stále ma ohromila atmosféra celej krajiny (hlavne prírody), Zimmer využil trad. japonské prvky a s tým vytvoril pre mňa nezabudnetiľný soundtrack. A Zwickova detailnosť sa tiež nedá poprieť...
V Bruggách (2008)
mesto,cierny humor,dialogy,ralph fiennes co este mam chciet