Poslední recenze (648)
Rudý kapitán (2016)
Tie recenzie celkom chápem aj tie slabšie hodnotenia. Na druhej strane to nemalo zlý námet ani herecky to nebolo úplne najhoršie. To čo tento film úplne zabíja je mizerný strih a príšerné nazvučenie jednotlivých postav ktorým nebolo rozumieť. Dopadlo to nakoniec ako vačšina slovenských filmov ale dalo sa to aspon dopozerať čo je škoda kedže tá téma ŠTB sa dala rozobrať určite lepšie...
Třináct životů (2022)
Film ktorý dokáže chytiť za srdce a to som ku koncu mal problém udržať emócie. Je to napínavá záchranná akcia v ktorej držíte palce potápačom z celého sveta ktorí riskujú vlastné životy na druhom konci sveta... Bez zbytočného pátosu a citového vydierania sledujeme riešenie technického problému zaplavenej jaskyne kde ide doslova o hodiny. Ron Howard klobúk dole.
Duna: Část druhá (2024)
Toľko šaškarne pre dáke korenie... Villeneuve je ozaj majster čo sa týka spracovania obrazu, zvuku a jednotlive sekvencie do seba celkom slušne zapadajú. Tá pompéznosť tejto verzie Duny je ozaj uctihodná a celkovo pôsobí maximálne výpravne oproti verzi z roku 1984 je to technologický skok. Aj tak si nemôžem pomôcť že v tomto filme je to viac výhra formy nad obsahom ako nejaký príbeh čo vás chytí za srdce. Ten 60 kilový chalanko Paul (neber moje meno) ako vodca púštnych ludi pôsobí dosť zvláštnym dojmom aj keď berme že je to sci-fi a asi to tak ma byť :) Jediná postava ktorá ma zaujala aspoň v prvom diely bol barón Harkonen a ten má toho priestoru dosť málo... Ostatné postavy nemajú život a je vám v podstate jedno kto tam koho prepichne. Zvukovú stopu zvládol pán Zimmer ozaj dokonale a v tomto smere nie čo vytknúť. Je to typ filmu ktorý si zasluží veľké plátno a poriadny zvuk. U mňa je to niekde medzo 3-4*....