Recenze (6 440)
Garouden: Cesta vlka samotáře (2024) (seriál)
Souboje velmi hezky provedené a nakreslené ... jinak ale o velkém HOV .. jen na zabití času.
The 8 Show (2024) (seriál)
Ze začátku velmi poutavé a zábavné ... i dá se říci chytře a celkem originálně vymyšlené ... později je to spíš debilní, zbytečně brutální, už více nudné a postrádající zajímavou myšlenku a poutavý děj. Konec a závěr vyloženě odfláklý a absolutně nezajímavý a vše tím přišlo vlastně vniveč. Celkově spíše ztráta času ...
První neděle (2008)
Překvapivě dobré. Milé překvapení. ... Ice Kostka mi prostě není ve filmech sympatický. Ale tady byl. Snad poprvé.
Atlas (2024)
Tohle mi fakt sedlo ... konečně nějaký aspoň zábavný a hezky udělaný sci-fi ... Jennifer taky dobrá ... táhne ji na 55 a pořád "šťabajzna" ! Příjemné pokoukání a zábava. Thanks NetFlix.
Království Planeta opic (2024)
Dějově vlastně zbytečný a obyčejný film o jedné kravce, promiňte, dívce, která svými krásnými kukadly, zrovna povyrostlými kozičkami a nevinným až němým pohledem omámí smysly jednoho šimpanza, který má malého césara a pomůže jí dostat se na vrchol ... skály ... kde se nakonec dozvíme, že lidstvo je opravdu jen proradná a zákeřná rasa na Zemi, a že nás čekají další aspoň tři meganudné díly zase o ničem ... ach jo ... vlastně jsem mohl jen napsat - že je to ztráta času ... a nemusel sem se na to koukat ... a ani to psát tak dlouhé.
Justice League: Warworld (2023)
Nic moc... jen "hezké" obludy.
Nevěstina máma (2024)
úsměvné, vtipné a příjemně citově laděné. Dobře zahrané. Takové i vkusné. To sedlo.
Adagio (2023)
Asi nejnudnější "mafiánský" "thriller" z Itálie, který jsem kdy viděl. Vlastně vůbec nevýrazný a nejhorší thriller, co jsem kdy viděl. Postavy naprosto o ničem. Děj táhlý jako sopl a velmi nejasný a nepřehledný ... kokotina taliana ...
Bez polevy (2024)
Nevtipné a o ničem - z mého pohledu.
Až tak moc tě nežere (2009)
Nuda, jak nevim co ... a pro mě i blbost bez vtipu ... nedokoukáno. Jedna * navíc jen díky Scarlett - na tu se kouká vždy krásně ... ehm !