Poslední recenze (24)
Městečko Pines (2015) (seriál)
Až na hromadu nelogičností a poslední díl, který byl učebnicovým klišé....tak docela povedené. Druhou serii, ale nemám chuť sledovat.
Avatar (2009)
Dvou a půl hodinová série přenadherných obrázků, kde každý z nich bych neváhal si dát na plochu svého počítače, respektive OS, bohužel ale asi nic víc. Takže řekněme 70% a to pouze za technologické zpracování. Nicméně viděl jsem jen 2D verzi v klasickém kině.
Amores perros - Láska je kurva (2000)
První příběh jednoznačně nejlepší, vysokou laťku držel podle mně i druhý příběh, i když pes Richi mě pěkně štval, nicméně konec trochu zklamal, proto ****.