Recenze (907)
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (série)
Neskutečně roztahané, pomalé a rádoby artikovské. Ještě o parník větší nuda než Hill house.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Jako zamýšlená blockbusterová jednohubka naprosto ideální. Na jednu stranu naprosto famózní hudba a pár kulervoucích scén, na stranu druhou strašně nepřehledné akční scény. Ani nevím jestli spokojenost nebo zklamání - nejspíš něco mezi. Lepší tři hvězďáky.
Jason Bourne (2016)
Popáté víceméně to stejné, jen tentokrát s horšími herci.
Stranger Things (2016) (seriál)
Tak z tohohle si teda na prdel rozhodně nesednu. Po počátečním fajn atmosférickém rozjezdu to začne povážlivě drhnout, až se nakonec téměř bez napětí a společně se k smrti přehrávající Winonou probrečíme k víceméně očekávanému konci. Davové nadšení nesdílím a nějaká nostalgie k osmdesátkám je mi ukradená.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
U mě teda těžká minela! Film postavený na dvou skupinkách vrcholně nesympatických slepic, které vedou "cool" a "fuck" dialogy tak nezáživné a nicneříkající, až jsem měl chvílemi pocit, že na plátně je i Slávek Sobotka. I těch 87 minut bylo čiré utrpení.
Klikař Charlie (2007)
Nejlepší závěrečné titulky ever.
Čarodějnice (2015)
Devadesátiminutové panbíčkářské žvatlání spojené s úžasnou výpravou a téměř dokonalou dobovou atmosférou. Hororovost a napětí tam ale žel není ani v náznaku.
Kung Fu Panda 3 (2016)
Už dvojka byla těžká recyklace, tentokrát je to ještě očividnější a nudnější.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Snyderovi slouží ke cti, že se s DC univerzem nesnaží jít cestou Marvelu, který se ve svých filmech pohybuje na hraně sebeparodie, zároveň by ale zasloužil nakopat do prdele za to, že místy velmi povedenou a ponurou temnou atmosféru příběhu hned vzápětí vymaže absolutně nepatřičným dějovým twistem či naroubovaným fórkem - viz ultimátní superhrdinský souboj následovaný tolikrát propíranou "Marthou" nebo Batmanovo badass vymlácení únosců následované Marthiním fórkem o pláštících. Celkově je tenhle film jednoduše k nasrání, protože je na něm vidět, jak moc dobrý by mohl být, především kdyby scénář nebyl tak šíleně špatný. PS: Affleck pro mě osobně nejlepší Batman ever.
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
V hodnocení nejsem nejspíš úplně fér, protože knižní Zaslaná pošta je má nejoblíbenější Pratchettovka a možná i proto mi většina ztvárnění známých postav moc nesedla. I tak jde však o suverénně nejlepší zfilmovanou Zeměplochu a je stokrát škoda viditelně omezeného rozpočtu.