Poslední recenze (29)
Spectral (2016)
Za mě poctivých 75%. Je tu všechno, co mám rád. Vojáci i převis do sci-fi, výprava kvalitní a uvěřitelná, super akce. Nakonec se mi líbilo i samotné rozuzlení. Tenhle film si nezaslouží být v šedé barvě.
Nepřátelé (2017)
Líbí se mi, že hlavní myšlenky jsou tu dost univerzalistické. Voják plnící celý život rozkazy tak, až mu z toho začíná hrabat. Asi to tehdy nebylo jednoduché a každý se s tím potýkal, jak uměl - jak je to koneckonců dodnes. Právě tohle vykreslení, to, jak se musí Baleova postava vyrovnávat s vlastními činy (ať těmi dřívějšími, které jsme neviděli, tak těmi, které jsou nám ukázány), bude podle mě vždycky aktuální - a jestli týpek zabíjel zrovna indiány, Němce za války nebo nyní Afghánce je vlastně docela jedno // vyrovnávání se s genocidou původních obyvatel Ameriky ale filmu dodává ještě další vrstvu, aspoň je o čem přemýšlet // technicky perfektní, krásná kamera. A herci taky hrají tak, jak by si to sami zažili.
Gentlemani (2019)
Guy konečně točí to, co mu jde nejlíp. Drobné nedokonalosti scénáře plnou měrou vynahrazují herci a jejich postavy...komu se líbil Snatch a Sbal prachy, bude velmi spokojený i tady. 90% a silné 4*