Recenze (1 407)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
O chlup lepší než první díl ?? Dívalo se na to lépe. Bylo to poutavější, ale jinak stále ty samé chyby jako u jedničky.. Slabé výkony herců, slabý odvar scénáře … atd 40%
Muž jménem Otto (2022)
Vím že se jedná o remake, ale ten sem neviděl, tak se hlavně díky skvělému hereckému výkonu Toma Hankse přikláním ke čtvrté hvězdě. Bavilo mě na něj koukat jako na mrzutého dědka ... Pokud někdy uvidím i originál, tak i dost možná zde upravím hodnocení. Zatím nyní zde 7/10.
Napoleon (2023)
Na to že Napoleon byl asi v 61 bitvách, tak zde byly ukázány pouze tři a jen velmi stručně... Bohužel nezbývá než souhlasit s ostatními, že kino sestřih filmu určitě neprospěl. A prodloužená režisérská verze by mohla být lepší až vyjde. Nicméně i tak se jedná o kvalitní film, kde jak bitvy tak milostný život Napoleona byl zde skvěle přednesen. A v neposlední řadě i dobré herecké výkony ústřední dvojice. Zatím tedy 6,5/10 (viděno v kině).
Pok-sun nesmí přežít (2023)
Korejská variace na Johna Wicka s ženskou hrdinkou. Očekávání byli větší než jaký sem nakonec dostal výsledek. 6/10
Prokletí čarodějnice (2017)
Hodně pomalé, tíživé spíše psychologické drama než horor. Skvělý režisérský počin a skvělý výkon ústřední postavy! Dále bych ještě ocenil výběr lokace, krásné hory, lesy, které se k čarodějnickému dramatu více než hodí! A na závěr tam byla naprosto perfektní, podmanivá a atmosférická hudba! Jako výtku vidím, že je to až přes příliš pomalé, zkrátil bych aspoň tak o 15 minut stopáž. Je to lepší než konkurenční slovenský horor Světlonoc (2022) a slabší než americký biják Čarodějnice (2015). Lehce sem přimouřil oko, protože mám pro čarodějnické horory slabost, jinak je to spíše na lepší 3*... 7/10
Captifs (2010)
Velice solidní, ale zároveň chvílemi dost drsný horor, který není pro slabší povahy. Strhující závěr filmu byl výborně vygradovaný naháněčkami po lese. Dokonce tam překvapil i český herec Ivan Franěk, který zde hrál taky výborného magora, ale za mě to jen trochu zazdil těmi českými slovy na konci ... Ale jinak super! 8/10
Birth/Rebirth (2023)
Nepříjemná a mrazivá atmosféra po celou dobu filmu. Hororově děsivý je to spíš jen proto, že by se to mohlo dít ve skutečnosti... Jinak je to spíš nechutně zvrácený thriller. 6/10
Uvězněna ve vlastním těle (2023)
Slabý thriller... O hororu vůbec nemůže být řeč. 3/10
Becky je zpět (2023)
Pokračování na velmi podobné úrovni jako jednička. Je to pořád slušná lehce nadprůměrná zábava.. 6/10
The River Wild (2023)
Samozřejmě originál je originál, ale i zde to nebylo špatné a 48% .. Jako vážně ?? Samozřejmě dialogy a celkem amatérské chování postav zde bylo hlavně ze začátku, ale jak film přešel do thrilleru, tak to chytlo slušné tempo a za mě velká spokojenost. 7/10