Poslední recenze (425)
Lola běží o život (1998)
Moje ostuda, že jsem tenhle film celý ještě nikdy neviděla. Byl mi mnohokrát doporučován. A ostatní měli pravdu, je to velmi originální snímek, rychlý, s výraznou muzikou, která příběhu padne, a s výbornou Potente. Nenudila jsem se ani chvíli a těšila jsem se na další verzi děje. I ty zajímavé animované části a humorné vsuvky se mi líbily. K Lole se po letech určitě vrátím.
Planeta Česko (2017)
Velké plus má u mne dokument za propagaci přírody Česka a osobní linku chápu, protože snímek byl věnován také dcerám tvůrce, takže povídání o přírodě za domem není od věci. Největší jedničkou dokumentu u mne byly vlaštovky a jejich spolupráce s fotobuňkou u dveří na nádraží :)
Čas - Série 1 (2021) (série)
Skvělé dílko, s výborným nápadem o dvou hlavních představitelích, vězni nováčkovi a dlouholetém dozorci, kteří řeší své osobní i profesní problémy. Nelze předpokládat, že vše dopadne dobře. Solidní herecké výkony. První dva díly byly napínavé krimi a drama, poslední díl byl více psychologický a celkově k zamyšlení. Velká spokojenost a nepromrhaný čas (hodnocena první série).
Poslední deníček (155)
SCANDI festival 2024
Písně země **** uzavřené údolí mezi norskými horami a ledovcem, žít bych tam nemohla, ale krásné záběry přírody se zvuky praskajícího ledu a ledovce, vodopády a úžasní usedlíci, kteří dožívají v krajině svých předků a udržují jejich tradice, dojemný vztah mezi rodiči režisérky....až meditativní snímek.
Na cestě s mámou **** svérázné postavy, černý humor, černobílý snímek, psychoterapie islandským filmem :)
Bastard ***** výborný historický film se vším všudy, občas drsný, stále napínavý, neobvyklé prostředí vřesoviště a opět skvělý Mikkelsen!
Čtyři malí dospělí
Postupně ohodnotím.