Poslední recenze (7)
Sweet Girl (2021)
Tak som sa tešil zase na Aquamana. Neočakával som nič nové proste príbeh o mstiteľovy, ktorý tak všetci poznáme. A jo bola to oddychovka s pár akčnými scénami. ALE zlomilo sa to v určitom momente (myslim si, že všetci viete, ktorý to bol) a uvedomil som si, že to bola stráta času. Sklamanie! * za Momou
Kosmický hřích (2021)
Asi ďalší film s Bruceom už nedám. Chcem si ho pamätať skôr ako Johna McClanea. Mrzí ma, že chce zanechať po sebe stopu v štýle Stevena Seagala....
Banda (2019) (seriál)
Pre mňa ako rodiča je takýto typ seriálu neakceptovateľný. Vyslovovať každé tretie slovo f*ck, súlož pri mrtvole bez hlavy a s tým akože pornom som si povedal, že tento svet sa rúti do pekných sračiek keď je niečo takéto obľúbené a voľne prístupne na NF komukoľvek. Jediné pozitívum je poukazovanie na to ako sú ľudia ľahko ovplyvniteľní, stačí urobiť lákavé PR.