Recenze (131)
Psychiatr (2018) (seriál)
Druha seria, ako to uz i serialov byva zvykom, o poznanie slabsia nez prva, ale stale ide o nadpriemerny serial v ponuke Netflixu.
Morčauta PuiPui (2021) (seriál)
Uletene japonske morcacie auticka v kratkych rozpravkovych epizodach. Kazda ma iba 2,5 minuty a nejake ponaucenie pre male deti, ale milujem morcata, molcars su neuveritelne roztomile a ohromne ma to bavilo. Da sa vidiet na Netflixe.
Tenet (2020)
Robko Patizón si to ukradol celé pre seba, Ludwig Göransson robí ppci soundtracky a vôbec, bola to mega zábavná, akčná, originálna jazda
Loganovi parťáci (2017)
Jedna z naj komedii poslednych rokov s hviezdnym obsadenim
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
Neuveritelne zabavny film - aj po tolkych rokoch si uzivam herecke vykony a soundtrack.
Dva papežové (2019)
Jeden z najlepsich a najdojimavejsich filmov tohto roka, s najlepsimi a najpresvedcivejsimi hereckymi vykonmi. Mozno je to tym, ze som vyrastla v silno katolickej rodine, ale tento film sa ma nesmierne hlboko dotkol a dojal ma k uprimnym slzam.
Co děláme v temnotách (2014)
Neviem, co na Novom Zelande pridavaju do vody, ze sa im tam rodia taki skveli reziseri, ale Taika je vyborny! Svieza a neotrepana komedia, ktora si robi prdel zo vsetkych zauzivanych stereotypov o upiroch/vlkolakoch
Na nože (2019)
Fantasticky som sa bavila od prvej minúty po poslednú - v tomto filme funguje úplne všetko, scenár, réžia, kasting, chémia medzi postavami, hlavný hrdina... a nejdem spoilovať. Rian Johnson je kráľ a všetci by sa mu mali ospravedlniť (veď vy viete za čo).
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Najhorsie Star Wars doteraz. Aspon uz je to za nami. Somehow Palpatine returned my ass....
Smím prosit? (2004)
Optimisticka romanticka komedia, ktora ma ani po rokoch nesklame. Milujem obsadenie a ten happy-ending!