Poslední recenze (3)
Elysium (2013)
Ani nevím proč jsem u tohoto filmu trávila 109min. života, které mi nikdo nevrátí...
Millerovi na tripu (2013)
Nevtipné,nudné, bezvýznamné nic...
Hypnotizér (2012)
A tu jednu hvězdičku dávám jenom z úcty ke knižní předloze, kterou jsem četla vážně s nadšením (i další 3 následující jejich knihy)...ale film je naprosto nesnesitelná nuda a nuda a nuda....s knihou to nemá vůbec nic společného a s dobrým thrillerem taky ne!