Recenze (39)
Gentlemani - Kde mám trávu? (2024) (epizoda)
Trochu sa to celé ťahá:) Highlighty: naramky,vyhulenec
Gentlemani - Zebra Tommy Dodo (2024) (epizoda)
Tu sa začne trochu prejavovať "neduh" seriálu. Každá vedľajšia postavička je zaujímavejšia ako hlavná úloha, ktorú stvarnil Theo James, vid Francúz
Gentlemani - Ušlechtilá agrese (2024) (epizoda)
Vidieť že reziroval Ritchie, scéna so sliepkou je savage AF
Terrifier 2 (2022)
Pomerne brutálny s a zábavný splatter. Náš "hororový expert" zdôrazňujem úvodzovky zasa o krok vedľa.
Love, Death & Robots - Děsivá výprava (2022) (epizoda)
Vôbec niesom fanušíkom tejto série ale toto kričí o celovečerný film. Jazda od začiatku do konca
Na místě činu: Zmizení v hotelu Cecil (2021) (seriál)
Uplny top aj dno dokumentu je spravca facebookovej skupiny, ktorý po zistení, že dievcinu nezabil duch, zamestnanec hotela , ale vysadenie liekov, posle v Kanade svojho znameho aby mu natocil ako dava ruku na hrob toho dievcata a on sa tak mohol zo vsetkym vyrovnat. Dalsimi bonusmi su fakt zaostali youtuberi a cringe zabery pisania tumblr s totalne otravnym voiceoverom
Slave to the Grind (2018)
Podľa mňa až moc Anal Cuntu, ktorého sa mohli len dotknúť okrajovo. Potešil by nejaký rozhovor s fanušíkmi a viac zameranie sa na scény vo svete, ktoré najvac obvilivnili grind ako taký. Znalec sa toho až tak moc nedozvie, Nasum by mohol byť rozobratý viac ako len spomienky na Mieszka - napr. Embury, ktorý sám tvrdil aký veľký vplyv mal Nasum na neskoršiu tvorbu Napalm Death. Naopak priateľka, ktorá nemá o tejto hudbe ani páru, ani o metale, so pri dokumente bavila a práve tie časti s Anal Cunt je prišli ako laikovi najzaujímavejšie. Neviem ale, či je cielom dokumentu zábava pre ľudí, ktorých grindcore vôbec nezaújima, takže 4.
Hellboy: Královna krve (2019)
Dobre sprasili môj najoblúbenejší komix o Hellboyovi. Herci ok, ale čo ked sú postavy napísané nevýrazne, potenciál Nimue nevyužitý kam sa hrabe na Nuadu zo Zlatej Armády. A to bolí, pretože ide o môjho najoblúbenejšieho záporáka z Hellboya. Nový Hellboyovi partaci taktiez stoja za nič, ani si po filme nepamätám ich mená. Plusy: gore a krv, Baba Yaga, Gruagach
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Zážitok. Síce pár nepravdepodobných náhod, avšak tak ako lupičom pomáhajú tak im aj škodia. Obávam sa čo bude po tretej sérií a či ju vôbec chcem pozerať, seriál dôstojne skončil druhou sériou a nemusel dalej pokračovať. Ale dialogy, hudba,, tkamer žiadna vata a takzvané filler epizódy krásne to odsýpalo. Najlepšie postavy: Berlín - proste pán, Tokyo a Profesor
Vládci chaosu (2018)
Samozrejme, black metaloví nerdi spokojní nebudú, film sa presne nedrží niektorých faktov a z Euronymusa robí až moc veľkého kladasa a snaží sa zhovadiť Vikernesa. Dobré je však dodať, že Vikernes je k***t už defaultne, takže ultra raw black metaloví panici to budú hodnotiť odpadom, lebo Vargov herec je Žid a pozreli si vlogiky ThuleanPerspective, tak tu teraz budú plakať akoby pozerali dokument. Ja som sa ale bavil. Plusom sú naturálne scény, napríkald Deadova samovražda bez akejkoľvek cenzúry