Poslední recenze (135)
Kaskadér (2024)
Jestli je to nějaké přiblížení práce kaskadérů (dost pochybuju), je mi celkem šumák. Vůbec mi navadí romantika, ale až na pár dobrých fórů zoufale nezábavné. To už ten Jean-Claude VD byl větší komik. Kaskadérské kousky taky nuda, ale o nich to samozřejmě nebylo. Herci fajn, a dál?
Hurikán v ringu (1999)
Vzhledem k námětu, který je tak moc silný a zároveň neuvěřitelný mi nedělá problémy odpustit filmu některé vady na kráse. Bylo celkem jasné, které postavy a události byly fiktivní, co bylo upravené pro účely dramatu, přes to všechno to přebíjí fakt, že tohle se nemělo v žádném případě nikomu stát. Vznik filmu byla povinnost, pozdě ale přece.
Brian Banks (2018)
Vězeňské drama o nespravedlnosti systému light. Ne svým příběhem, ale svým ztvárněním. Přišlo mi to jak kdybych se koukal na nějaký seriál z emerikn hajskůl. Ten zívací, vyumělkovaně dramatický způsob vyprávění, jedno klišé za druhým, spíše úsměvné postavy než nějaké prožívání. Nechybí modelka umělkyně ani starý moudrý mentor. Jediný zajímavý herec Greg Kinnear. Hodně slabé.