Poslední recenze (94)
Gran Turismo (2023)
Až na tu delší stopáž a "by the book" žánrový klišé je to dost v pohodě autíčkářskej biják. Tři …a půl.
Grease XXX: A Parody (2013)
Jelikož si Will na XXX parodiích postavil kariéru, tak se dá o Pomádě s hvězdičkou říct, že se vlastně jedná o klasickou Ryderovku. Tou klasikou myslim samozřejmě low budget a green screeny. Nicméně v rámci "žánru" tu máme vcelku milou jednohubku. Šoustandy hodnotit nebudu, páč žádný inovace se nekonaj a jde o rutinní prcání před kamerou ale oceňuju vtipně přepsaný a interpretovaný songy z původní Pomády. Navíc Riley jako Sandy je tady fakt ňuňu ♥ Tři a půl hvězdy.
Myši patří do nebe (2021)
Drobotinu to bavilo a já netrpěl. Plusový bodíky za kvalitní loutko-animaci.
Poslední deníček (7)
BEST OF 2021
2020-2021
I onde dager
Králové videa
Nobody
Oxygen
Retfardighedens ryttere
Wrath of Man
Resty
Action U.S.A.
Interstellar
Kelly's Heroes
Liliom ösvény
Sitcom
Straight Outta Compton
Překvapení
Dangerous Parking
Pig
Shiny_Flakes: The Teenage Drug Lord
Seriály
Myth & Mogul: John DeLorean
Top Boy
Undercover
Zklamání
Gunpowder Milkshake
Infinite
Halloween Kills
Spiral: From the Book of Saw
Celkově rok na hovno. A nejen filmově. :/