Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
najlepsi televizny serial vsetkych cias. vsetky ostatne ci uz lekarske alebo im podobne sa mu nemozu rovnat takmer v nicom ako je inteligenica a humor ale hlavne ludskost
Rodina Addamsova (1964)
asi najlepsi serial mojho mladi..Vynikajuci slovensky dabin/jeden z mala/..Larch,stryko Fester, MOrtysa,Vec..bratranec It..proste bomba..:)
Akta X (1993)
Pravda je tam hore
MacGyver (1985)
Kultova zalezitost...netusim preco to ma tak male ohodnotenia..fakt..:)
Želvy Ninja (1987)
My z Kačerova (1987)
Skvele..proste bomba.. Ako moztete hodnotit rozpravku teraz v sucastosti ked ste sa na to divali ako mali?
Gumídci (1985)
rajtahih,gumkoni,gumidci,gumkaci...rozne mena ale stale to iste..doing,doing,doing,..
Rychlá rota (1989)
Dexterova laboratoř (1996)
At last my greatest vison..Didi what are you doing!!?
Mladý Indiana Jones (1992)
Moj oblubeny serial.