Poslední recenze (30)
Nech svět světem (2023)
Napnutej jak kšandy od začátku do konce. I když mě opravdu mrzí pár událostí, nevzpomínám si na film kterej by mě takhle našponoval. Jedna hvězda dolů za faunu a závěr.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Ale jo, Myslím že to byl důstojný závěr jedné etapy. Omlazené záběry se povedly, příběh odsejpal, akční scény...klasika. Líbilo se mi to víc než království. Asi bych uvítal víc Jonášovského humoru a zamrzela mě ta Indijánova ztráta. Taky by si to zasloužilo víc reálných exteriérů ale jako celek to bavilo. Dal bych si říct ještě jeden poslední....
Stranger Things - Kapitola čtvrtá: Drahý Billy (2022) (epizoda)
Jedna z nejlepších epizod seriálu.To nekonečný čekání je sice na draka, ale výsledek stojí za to.