Poslední recenze (5)
Nekonečný příběh (1984)
Tuhle fantazii si pouštěla moje sestra už když jsem byl malej. Dívala se na to mockrát a nechtěla mě se na to nechat dívat taky, aby se mi o tom pak v noci nezdálo. Přitom to není moc strašidelné, jen krásný a dojemný příběh - i když je to o dost starší než já :) Taomi Stronach jako císařovna se mi moc líbila. Škoda že už pak v ničem jiném nehrála. Moc rád bych ji zase v něčem viděl hrát!
Kick-Ass 2 (2013)
Drsnější než první díl, ale ještě víc zábavnější. Mojí oblíbené herečce Chloë Grace Moretz to taky sluší ještě víc než v jedničce. Jenom je trochu zákeřnější a klidně střelí kamaráda do zad :) Jenom nechápu tady na databázi to nízké hodnocení. Pro mě je ten film opravdu bomba! Větší než dostat pálkou po hlavě! :)
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Ostatní díly jsou taky zábavné, ale největší kouzlo má pro mě tenhle. Neviděl jsem ještě všechny filmy s hercem Johnny Depp, ale v tomhle se mi líbil nejvíc. Nešikovný pirát na lodi s děravými plachtami pluje za dobrodružstvím a člověk pluje s ním. Během té plavby jsem opravdu tam na palubě Černé Perly, piju rum a držím kormidlo zpříma dokud to jde :)