Recenze (8 387)
Silná jako smrt (1998) (TV film)
Pan Langmiler žel naposledy hraje před kamerou..
Dillinger je mrtvý (1969)
Jednoduché záběry z jednoho večera muže-vynálezce-konstruktéra-technika, který nalezne ve starém obalu od novin s příběhem o slavném gangsterovi Dillingerovi starý revolver... má hlad, nají se tedy, má chuť laškovat, od toho je tu služebná a chce se milovat a užít večera, od toho je manželka, která však nemá pochopení a opět ji bolí hlava... Večer ubíhá a mění se v ráno, milý Glauco se rozhoduje a zakončuje svítání vraždou a opouští fádní nudný komfort svého domu, nechá se najmout na soukromou jachtu a plaví se coby kuchař s posádkou na Tahiti. Snímek mne zaujal až na tu střeštěnou hudbu v pozadí, to si mohli odpustit..!
Mistr a Markétka (2005) (seriál)
Ambiciozní projekt... nezaujalo.! :-(
Nedodržený slib (2009)
Toto slovenské dílko muselo být velmi nákladné-dobré efekty přestřelek ap. Jinak nic jsem na tom nového nenašel.!!! A ti čeští předabovaní herci.. no budiž.. je to slovenský výplod.
Doktor od jezera hrochů (2010)
Strašlivá konina bez dechu...
Spojenec (2006)
Chytře vymyšlená loupež se vším... dobré obsazení ale neslaví takový úspěch... Denzel nevýrazný, Owen nejde prakticky vidět, Foster se role vůbec nehodí a Plummer-klasik již bez dechu.!
G (2002)
Neuvěřitelné... černošská raperská romance...?!!!! Bál jsem se toho, že se dožiju podobného, jediný bílý jsem byl já při sledování, jako stěna, věřte mi... kdo jen zahlédne, ať raději hned vypne.!!!!!!!!! :-()
Čapkovy kapsy (2011) (seriál)
Skvěle obsazeno.
Námezdní síla (1973)
Snímek mne zaujal co do ztvárnění hlavní role, pan Shaw dokazuje, že byl obdivuhodným hercem.
Princ Egyptský (1998)
Dobře zpracovaný biblický epos..