Poslední recenze (1 696)
Odekake Kozame - Season 1 (2023) (série)
Nenáročný roztomilý mini seriál pro ty nejmenší. Kdyby mi bylo tak 3-5 let, tak bych tohohle malého žraloka, který v každém díle objevuje něco nového, nejspíš zbožňoval a snažil se zpívat tu divnou písničku doprovázející závěrečné titulky. Nejspíš však ve mně něco z mých dětských let zůstalo dodnes, protože nějak nechci tomuhle malému žralokovi dát méně jak 6/10.
Diova krev - Série 1 (2020) (série)
Protože jsem už v době své školní docházky četl Staré řecké báje a pověsti a měl je rád natolik, že jsem se jimi pročítal i v následujících letech opakovaně, pak mě tu hlavně ze začátku nemělo moc co překvapit. Ona vlastně celá kostra příběhu není zrovna něčím novým. A co třeba hlavní hrdina, byl ten nějak originální či zajímavý? Po pravdě moc nebyl... Je to jako klasická antická báje, jen mnohem víc rozvedená, krvavá a dotažená do bláznivějších (a pro někoho asi i mnohem cool) výšin. Ale překvapilo a zaujalo mě tu něco? Našel jsem tu něco, díky čemu si na Diovu krev za pár týdnů opět vzpomenu a proč bych se měl těšit na další sérii? Nemyslím si. Dokonce i ta zde všemi tolik zmiňovaná Castelvania mě bavila o něco víc, protože tam mě dokázali v každé sérii něčím překvapit... Animace je fajn, hudba je super, ale příběhově je to za mě spíš průměr. 5,5/10
Ninja Kamui (2024) (seriál)
Ninja Kamui je seriál, jehož největším tahákem už od začátku bylo jméno Song-hu Park na režisérské židli. To je ten pán, co režíroval první sérii JJK a který opravdu umí bojové scény natočit tak, abyste si je užili. A i zde odvádí on a jeho tým většinou solidní práci (dokonce i v momentech, kdy zapojí CGI), bojové scény mi ten seriál táhly, mají sílu, razanci, šťávu, zkrátka pokud se bojuje, tak se na to docela dobře dívá. Zaujal mě i hlavní hrdina, nejen tím, že je skvěle namluvený Kendžiró Cudou (toliko k odpovědi na případnou otázku v jakém jazyce jsem se na seriál díval), ale měl i zajímavou backstory, pochopitelnou a napínavou „John Vickovskou“ motivaci, byl zkrátka dostatečně cool, aby mě bavilo ho sledovat. Problém jsem měl asi hlavně s příběhem, začátek se mi líbil, jak jsem už zmínil, byla to nejdřív sice jen další revenge story, ale dobře a zajímavě podávaná, bavilo mě i to nindža podhoubí a byl jsem zvědavý, co se s tím bude dít. Pak se do toho ale začaly cpát mechanické obleky a AUZA, takže největší záporák byl opět korporát a mladší verze Steva Jobse a ten rázný a přímočarý příběh jako by se začal tak nějak nudně zamotávat a řešit věci, co mě až tak nezajímaly. Tvůrci prý museli změnit počet dílů z 12 na 13, aby odvyprávěli celý svůj plánovaný příběh, ale za sebe bych byl radši, kdyby měl seriál třeba jen těch 12, nebo klidně i jen 8 dílů, pokud by mi odvyprávěl ráznou a přímočarou revenge story s tempem a kvalitou, jakou mělo prvních pár dílů, bez všech těch kudrlinek kolem, které mě prostě nenadchly a emocionálně se mnou nerezonovaly ani z poloviny tak, jak asi tvůrci zamýšleli… Ve výsledku je z toho hezká a nadprůměrná akční podívaná, ale díky přílišnému natahování, okecávání všeho kolem a ždímání některých témat tak nějak dokola, seriál maximálně na jedno zhlédnutí – víc mi Ninja Kamui bohužel nedal. 5,5/10
Poslední deníček (109)
Anime Sezóna Jaro 2024
Jaro je tady a v rámci anime si připravilo spoustu pokračování, nějaké ty remaky a i pár úplných novinek.
Co z toho ale vůbec za něco stojí?
Tak já vám povím, co si o tom myslím:
Sleduji a líbí se:
My Hero Academia - Season 7
Demon Slayer - Hashira Training Arc
Sound! Euphonium - Season 3
Konosuba - Season 3
Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation - Season 2 - Part 2
The Duke of Death and His Maid - Season 3
That Time I Got Reincarnated as a Slime - Season 3
Laid-Back Camp - Season 3
Spice and Wolf: Merchant Meets the Wise Wolf
Jellyfish Can't Swim in the Night
Sleduji:
Date a Live - Season 5
The Irregular at Magic High School - Season 3
The Misfit of Demon King Academy - Season 2 - Part 2
Studio Apartment, Good Lighting, Angel Included
I Was Reincarnated as the 7th Prince so I Can Take My Time Perfecting My Magical Ability
As a Reincarnated Aristocrat, I'll Use My Appraisal Skill to Rise in the World
Chillin' in Another World With Level 2 Super Cheat Powers
An Archdemon's Dilemma: How to Love Your Elf Bride
Grandpa and Grandma Turn Young Again
The Many Sides of Voice Actor Radio
The Raven Does Not Choose Its Master
Pokračuji ve sledování (z minulých sezón):
Tsukimichi -Moonlit Fantasy- Season 2
Již viděné (vyšlo dřív, nebo vše najednou):
The Grimm Variations - 17.4.2024 Netflix
Dropnuto:
Gods' Games We Play - ep.2 (3/10)
Rinkai! - ep.1
Vampire Dormitory - ep.2
Viral Hit - ep.4 (3,5/10)
T・P Bon - 2.5.2024 Netflix - ep.1
The Banished Former Hero Lives as He Pleases - ep.7 (3/10)
Oblivion Battery - ep.6 (3,5/10)
Nesleduji:
Urusei Yatsura (2022) - 2nd Season
Captain Tsubasa - Junior Youth-hen
Jantama - Kan!!
Black Butler - Public School Arc
Shadowverse Flame - (Arc-hen)
Nijiyon Animation - Season 2
Touken Ranbu Kai: Kyoden Moyuru Honnouji
The Perfect Prince Loves Me, the Side Character?!
Chibi Godzilla Raids Again - Season 2
SAINT SEIYA: Knights of the Zodiac - Battle for Sanctuary Part 2
YouTuNya - Season 2
Butt Detective - Season 7
Garouden: The Way of the Lone Wolf - 23.5.2024 Netflix
Bude zařazeno:
Rising Impact - 22.6.2024 Netflix