Recenze (73)
Bitva o planetu Terra 3D (2007)
příjemnej filmík. třiapůl * ale zaokrouhluje se nahoru nebo ne?
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Dokoukáno. Už? To snad ne! Tohle anime je o dvě třídy výš než cokoli jiného, co jsem kdy viděl. Neuvěřitelná pecka. Budou mi ty dva chybět....
Evoluce (2001)
promrhanej potenciál. jestli se chcete pobavit, pusťte si radši sliz z roku 1988
Pátý element (1997)
Jaký to bylo? Zelený? Superzelený! Já vim, todle vám o filmu moc neřekne, ale až uvidíte pochopíte ;)
Star Trek VII: Generace (1994)
Docela sklamání. Setkání Kirka s Picardem tak nějak vyšumí a celej děj se táhne jak nudle. Pro fandy nutnost, ostatní nechť přeskočí k mnohem lepšímu Prvnímu kontaktu.
Star Trek VIII: První kontakt (1996)
Jeden z nejlepších Star Trekovských filmů. Vřele doporučuju. Dodatek: "Podle výzkumů Hvězné flotili, Borgské implantáty mohou dráždit pokožku." :)
Futurama: Milion a jedno chapadlo (2008) (video kompilace)
" I love you meatbags!" přece jenom je Bender romantik :)
Avatar: Legenda o Aangovi (2005) (seriál)
epic. mighty epic. na konci jsem si už kousal nehty.
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
4* ale s odřenejma ušima sub-komandérky T´pol. První dvě série nemaj celkem moc, co nabídnout a doporučuju je rychle prolítnout, ale ve 3. serii se to až nepříjemně dobře rozjede a zachraňuje celej seriál.
Star Trek IX: Vzpoura (1998)
mě to přišlo moc seriálový, ale vzhledem k tomu, že se ze mě pomalu stává fanda ST, tak si nemám nač stěžovat :)