Poslední recenze (815)
Jeden gól (2023)
Nepřišlo mi to špatný a kdyby se to natočilo kolem roku 2000, možná by z toho byla dneska klasika. Film funguje a pokud tam není přímo Taika Waititi ve zbytečný roli faráře, tak to docela slušně šlape.
Spider-Man 3 (2007)
Koukám, že už tehdy mi to přišlo blbý, ale teď, po několika letech, kdy jsem to viděl v televizi (s otřesným českým dabingem), je to ještě horší než co jsem si pamatoval.
Temný případ - Part 5 (2024) (epizoda)
Po pár nudnějších dílech je tenhle hodně povedenej
Poslední deníček (8)
CONAN
New Hero