Poslední recenze (1 200)
Chudáčci (2023)
Popravdě moc nevím, co bylo na tomto filmu úžasného. Úlet s divnou kamerou a divnými postavami, u kterého jsem si dlouho říkala, jestli ho vydržím dokoukat do konce... ale uznávám, že pár zajímavých myšlenek v něm bylo a neodešla jsem. I když výrazné zklamání.
Mladá dáma (2024)
Pseudopohádka, kde Millie Bobby Brown hraje o život za neustálého hekání, sténání a křičení. Dámou v nesnázích rozhodně není, spíš něco jako Xena. Ale skončí to dobře, zlo je potrestáno a jak ona tak i drak se vydávají vstříc lepším zítřkům. Při záběrech na krajinu jsem si říkala, jestli je skutečná nebo CGI, což svědčí o poctivě odvedené práci. Nu, nebylo to špatné...
Grinch (2018)
Úsměvné, dojemné, prostě super na Vánoce. Potěší celou rodinu.
Poslední deníček (25)
Poslední dobou
jsem koukání filmů lehce flákala, ale když se dostanete ke skvělým knížkám, musíte chodit do práce, jíst a spát, tak to prostě jinak nejde... ale začínám se zlepšovat :-)