Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Prostě klasika, tento seriál mně vždy dokáže zlepšit náladu, výborně pobavit.... 10/10
Vyprávěj (2009)
Další hodně dobrý seriál od ČT. Zábavný,a hlavně poučný....
Dva a půl chlapa (2003)
Skvělý seriál na odreagování. Vždy dokáže zlepšit náladu. Některé hlášky nemají chybu. Aťž jsou skoro všechny díly o tom samém, každý je jiný.. Spolu s Přáteli patří do mé filmové klasiky.
Útěk z vězení (2005)
Jeden z nejlepších seriálů co jsem viděl. Každej díl Vás fakt dokáže vtáhnout do děje. V každým díle se stane něco neočekávanýho.Skvělý scénář, skvělý herci, skvěle natočeno....jeden z nej seriálů. A to hlavní, v nejlepším skončí, a tak to má být.
Dr. House (2004)
Výborný seriál se skvělými hláškami (občas).....některé jsem začal praktikovat ve svém životě (Všichni lžou) a poznal, že na tom něco bude....
Pacifik (2010)
Moc pěkně natočený seriál z druhé světové války. Skvělé efekty, dobré obsazení.....hlavně vyprávění válečných hrdinů dodává seriálu důvěryhodnost....
Bratrstvo neohrožených (2001)
Californication (2007)
Večerníček pro dospělé..... První tři série dobrý, čtvrtá se ještě taky dá, ale co předvádí v páté serii, děsný.....doufám, že po 5. serii již celý seriál ukončí.
Ajťáci (2006)
Dexter (2006)
Výborný krimi seriál, který má výbornou myšlenku, skvělé zápletky, zvraty.....nejde nedoporučit..