Poslední recenze (124)
Ripley (2024) (seriál)
Vizuálně super, nádherní Itálie té doby (chudáci obyvatelé Atrani, budou zavaleni turisty). Tom ve mě vzbuzoval zasloužený odpor. Hvězdu ubírám za občas pomalé tempo a za to, že Marge měla vlasy jak ze současnosti, hrozně mě to rušilo.
Supersex (2024) (seriál)
Čekala jsem něco úplně jiného, místo toho jsem potkala melancholický, přemýšlivý, italský seriál. Sexu tam je dost, ale porno mi přišlo nějak upozaděný.
Jedeme na teambuilding (2023)
Nebylo to zas tak blbý, jak teď u těchto typů komedií zvykem. Na začátku jsem se lekla vykradení IT crowds, naštěstí byli ve scénáři tak uvědomělí a oddělení nazvali call centrum. Samotný teambuilding byl chvílema neuvěřitelně trapný, až to bolelo, ale něco se i povedlo. Jen se ty vtipy až příliš často opakovali. Věčně ožralé Brno už bylo fakt trapný. Za nejlepší část považuji, když se na konci začali hádat o platech a Slováci o svých regionech.