Poslední recenze (152)
Království Planeta opic (2024)
Jako reklama trikových studií to funguje perfektně. V žádném jiném ohledu to nefunguje. Doteď netuším, jak vlastně fungoval celý ten svět, ve kterém se to odehrávalo (mnoho generací po poslední "Planetě opic"), co bylo ve kterou chvíli v sázce a co koho motivovalo dělat to, co dělal. Jestli si vzpomínáte na divnou filmovou sérii "Maze Runner", tak tu režíroval stejný člověk a je to vidět.
Jedna noc (2024)
Příběh chlapíka, který nepřetržitě činí nejhorší možná rozhodnutí, čímž ničí život sobě a své rodině, což všichni kolem mlčky trpí. Kdyby to bylo úžasně zrežírované, zahrané, nebo audiovizuálně zajímavé, mohlo by z toho být něco tak působivého jako "Rekviem za sen". Ale nic z toho se nestalo.
Boy Kills World (2023)
Je mi jasné, o co se tvůrci filmu snažili a čím měla být která jeho scéna "super cool" a "brutálně masakrózní". Ale je to hrozně nezajímavě, až neschopně natočené a z 90 procent nudné. Desetiminutový sestřih by určitě byl super cool.