Poslední recenze (381)
Ponyo z útesu nad mořem (2008)
Už len z princípu je toto neskutočná feel good podívaná, ale vďaka tomu že tentoraz bol zvolený jednoduchší štýl animácie, tak niektoré scény vyzerajú ako oživlé detské maľovanky čo ešte viac podtrhuje ten feel good podtón a nostalgický pocit ktorý po celú dobu z Ponyo vyžaruje. Mijazaki s touto, trochu odlišnou, adaptáciou Malej morskej víly opäť trafil klinček po hlavičke a doručil nám, podľa mňa, tento nedocenený klenot, ktorý ocenia jak hlavne deti tak aj dospelí.
Zvedá se vítr (2013)
Pán Mijazaki sa pre tento raz rozhodol namiesto fantasy rozprávky natočiť vojnovú drámu s tragickou romantickou vsuvkou a funguje to geniálne. Ide síce o jeden z tých filmov, ktorý všetko idealizuje ale zároveň ukazuje celkom pohnutý život v medzivojnovom Japonsku. The Wind Rises je jeden z tých filmov, ktorý človeka upúta od úvodných sekúnd a na konci dosadí silnú emotívnu ránu.
Bohemian Rhapsody (2018)
Rami Malek je Freddy "Fucking" Mercury!! Bez debaty. Aj napriek úžasnej technickej stránke je celý film dosť sterilný. Nesnaží sa priniesť nič nové iba ukázať Freddieho príbeh. Škoda je že hlbšie nerozvíja načrtnuté témy a myšlienky hlbšie ale iba sa o ne len tak šuchne. Zbytku filmu ale oponuje finále ktoré pôsobí ako z iného vesmíru. Keď bol filmový koncert Live Aid len z polovice tak dobrý ako ten originálny, tak preklínam svojich rodičov že ma nesplodili skôr aby som si tento fenomenálny zážitok vychutnal na živo.