Recenze (961)
John Wick (2014)
Z tymi 74 percentami to hadam nemyslite vazne? Mozno keby som mal strnast tak to zozerem aj ja, Pribehovo ziadne, dialogy? ani neviem ci tam nejake poriadne boly. Akcia usla, ale od polky filmu uz to bolo o tom istom. A ta nesmrtelnost hlavne hrdinu. Usmevne.
Očista (2013)
Originalny napad. To odcenujem asi najviac na celom filme. Atmosfera je zo zaciatku tiez celkom slusna. V druhej polovici to trosku slabne ale zaver to zasa vsetko vylepsuje. Cakal som horsie ale nakoniec som celkom milo prekvapeny. Celkom sa tesim aj na dvojku aj ked si myslil, ze ta uz asi nebude mat cim prekvapit.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Velmi dobre pokracovanie, ktoremu vsak chyba uspokojive finale.. Som zvedavy ako sa tvorcovia popasuju z postavou P. S. Hoffmana Kedze nas nedavno opustil. RIP. Jednotka sa mi pacila o trosku viac ale aj tak si toto pokracovanie styri hviezdicky zasluzi.
Příběh kmotra (2013)
Ceska gangsterka. Aj ked postavy nie su az tak ploche a Vetchy z Vaculikom sa do uloh celkom hodia, jedna sa o velmi slabucky film. Problem bude asi scenar. Kazdu vetu a kazdy dialog som uz pocul predtym v ovela lepsom fime. Je to skoda, pretoze sa z tohto nametu dal natocit ovela lepsi film. Petr Nikolaev sa zda byt velmi zrucnym reziserom a zda sa ze sa od neho este kvalitnych filmov dockame. Este palec hore za Vicu Kerekes.
Barry Lyndon (1975)
Technicky asi najdokonajĺejsi historicky film aky som videl. Ale tento krat Kubrickovi plny pocet dat nemozem, pretoze aj cez tu dokonalu filmarcinu ma to pribehovo az tak nebavilo.Musim vsak spomenut Skvele herecke vykony. Najmä Rayn O Neal vo svojej ulohe exceloval. Film je viac ako dobry, ale z toho co som od Kuricka zatial videl asi je asi najslabsi.
Vášeň (2012)
Kto trosku pozna tvorbu Briana De Palmu toho nemoze tento film nicim prekvapit. Dobra praca z kamerov, velmi dobry strih. A vyborna praca z hercami. McAdams vyborna a Rapace tiez. Filmu vask chyba nieco co by nieco co by ma prinutilo zamysliet sa. Nenudilo ma to ale druhy krat by som to uz asi nedopozeral. De Palma natocil ovela lepsie filmy.
Nepřítel pod ochranou (2012)
Priemerny akcny film, ktory na jedno pozretie neuskodi.
Plán útěku (2013)
Tak z tychto filmov som uz definitivne vyrastol. Cudujem sa, ze je film v cervenych cislach.
Zmizení (2013)
Velmi silny film, paradnymi hereckymi vykonmy. Hugh Jackman v najlepsej ulohe akej som ho doposial videl. Skok k zaverecnym titulkam perfektny. Davno som nevidel tak dobry film.
Zlomené město (2013)
Dobra krimi na jedno pozretie. Druhy krat by uz asi nikoho nebavila a nudila by. Film drzia velmi kvalitny herci, ktory ho mierne pozdvihuju nad hranicu priemernosti. Neurazi ani moc nenadchne, a pozriet sa urcite da.