Poslední recenze (26)
Saw 5 (2008)
Skor ako filmy mi to pride ako celovecerne sfilmovane kriminalky...
Souboj Titánů (2010)
EPIC FAIL...ako fanusikovi povodnej verzie mi nevadi ze to nie je remake povodnej verzie, ale ako fanusikovi greckych mytov a povesti ma to hodne sklamalo Io a Perseus? Namiesto Andromedinho napadnika sme tu mali Perseovho otcima s vyzorom mutanta z Hory maju oci (resp Pach krvi...setci su aj tak na jedno brdo) a ine literarne epic faily...a k tomu vsetkemu Liam Neeson dokazal za 5 minut predviest viac hereckeho talentu ako Sam Worthington v Avatarovi a Súboji Titanov dokopy :-((( Keby existovalo nieco ako herecka licencia tak by mu ju mali zobrat !!! ... jedna hviezdicka aj kvoli Bubovi i ked len trojsekundovemu
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Granpa is da best...škoda le, že tú blondýnu nezabila na môj vkus až moc jačala ...