Poslední recenze (113)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Môžem povedať, že po pozretí filmu v kine prevláda u mňa sklamanie. Nepodarilo sa tvorcom nadviazať na celkom podarenú siedmu epizódu. Asi čo mi najviac vadilo na nových vojnách je trochu veľa humoru vzhľadom na žáner. Ďalej obrovské sklamanie je pre mňa samotný vývoj postáv. Rey podľa môjho názoru dostala žalostne málo priestoru a je to cítiť. Finn a Rey si zaslúžili viac spoločných scén. Najlepšie časti filmu bola prvá sekvencia, bitka medzi Prvým rádom a Odbojom a neskôr zničenie lodi Snokea Haldom.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Netflix so svojou produkciou opäť nesklamal. Jedinečný seriál, ktorý zaujal aj staršiu sortu ľudí. Prečo? Lebo každá generácia si zažila niečo podobné a každý sa našiel v nejakej postavy. Aj keď niekedy to bolo teenergersky naivné, celkový dojem to nepokazilo, možno práve naopak. Zaujímavý nápad a jedinečné spracovanie sa k sebe výborne hodia. Aj výkony hercov boli skvelé. Moje naj postavy? Pravdepodobne Hannah a Jeff.
Sebevražedný oddíl (2016)
Na to, ako som sa na tento film tešil, odchádzal som z kina trochu sklamaný. Akcia dobrá, postavy tiež, až na jednu. Úplne som sklamaný z Jokera. Nie z jeho výkonu, ale z jeho miesta vo filme. Jeho prítomnosť pre mňa posobila ako reklamná vypchávka. Scény s ním boli suché a do filmu nič neprisniesli. Ostatné postavy boli v celku dobré. Deadshot a Harley Quinn jednoznačne najlepší. Niektoré postavy boli síce len hodené do filmu bez nejakého pozadia, ale ľudia, ktorí pozerajú seriály ako Arrow majú aspo¨ako takú predstavu kto sú a odkiaľ sa vzali. Musím pochváliť soundtrack, ktorý ma lákal už u traileru. Celkovo film hodnotím pozitívne, jednoznačne lepšia akcia ako BvS. Ale stále platí, že DC sa ešte musí poriadne učiť, aby spravili poriadny komiksový film. Aj keď toto je zatiaľ ich najlepšie dielo.