Recenze (16)
JFK (1991)
Co na to John Wilkes Booth?
Pretty Woman (1990)
Ten klavír v podkresu, je jedna z nejhezčích melodii filmovejch romanťáren
Anděl Exit (2000)
Tak moc se v tom ztrácí Jáchymova poetika, že to není snad ani možný. Každá věta, která tam je afektovaně vyřčená, jakoby byla prázdnější a prázdnější.. Kvůli. To třeba Sestra ne, tam jsou obrazy, ta šedá s ní a chrání jí v kruhu. Tance. Ale Anděl Exit, je spíš narychlo sestavený, nebo co.
BANGER. (2022)
Naprosto slizkej Mišík. Nicméně, Sedlák je prostě “jinde!” Jeho práce (např Adikts) je originální. Takže ne jen, ale hlavně kvůli přeceňovanýmu a protežovanýmu Mišíkovi, jedna hvězda.
Basquiat (1996)
Mám rád Basquiata! Jinej film o něm neznám, asi není, takže super. Obsazení, lehký příběh, geniální umělec. Pět hvězd, stačí
Po strništi bos (2017)
Pan Svěrák (a to píšu jako cimrmanolog), by měl “ukončit” kariéru. Tenhle film, od castingu po výpravu, je toho jasným důkazem. Jednu hvězdu dávám za celoživotní dílo..
Bohemian Rhapsody (2018)
Za mě byl Freddie, asi nejlepší zpěvák vůbec, ale ten casting je děs!! Moderně přebarvená, čtyřprocentní filmová hollywoodská kasička na peníze..
Iveta (2022) (seriál)
Opět hroznej casting (i kdyby se Brzobohatej podobal na Štancla, tak to z něj herce nedělá). Přeceňovaná Bartošová, o který teď všichni najednou mluví, jaká to byla víla. Strašný Post Scriptu: hodnocení podprůměrný, ale Nova z toho bude dělat hit. Achjo!
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
Ubohost. Co je na tom jako vtipný? Kutcher není jedinej, kdo z tý party, absolutně neumí hrát.
Máma (2013) (seriál)
To je o drogách, asi jako porno na Jim-Jamu. I Spongebob je vtipnější! Jediný dobrý na tom, je podle mě dabing. Ten se k postavám celkem hodil, až na jednoho týpka (daboval i Hana ve dvou sockách) ten je děsnej všude.