Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Normalizační požadavky ovlivňovaly i milostné příběhy - jestliže je zažívali představitelé uvědomělé dělnické třídy, musely být optimistické. Pokud se ovšem přidala inscenační i vypravěčská topornost, výsledkem byl těžko stravitelný pokrm, jak je tomu v tomto filmu. Vypráví o tom, jak čistá a upřímná láska, která se rozhořela mezi televizním reportérem a inženýrkou z chemického závodu, může jedině povznášet. Je natolik příkladná, že film poskytuje jakýsi návod, jak by se zodpovědní lidé měli k sobě chovat, aby rodina byla opravdovým základem socialistického státu... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (19)

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Dnes již mírně vyčpělá milostná romance mezi milostným trojúhelníkem Jelínek, Obermaierová a Postránecký. A jelikož Ruda hned v úvodu nepochopitelně vycouvá, začne film být nuda. Snímek tak zaujme spíše sedmdesátkovou chlupatou módou kotlet, mastných přehazovaček, špičatých límečků a bolestivě v rozkroku zaříznutých kalhot.... Mně osobně Postránecký ve svém ohozu připadal děsný a to ani nemusel dělat smutného ptáka. Jelikož je film celkem nuda, doporučuji sledovat ,,hraní'' neherců, kteří se vždy kolem nějakého slavnějšího a známého herce motají. Většinou nemluví, jen různě pokyvují hlavou či koukají jaksi mimo a když už je třeba aby něco řekli, jsou dabovaní.. :-). Dále zaujme (v roce 1973) Postráneckého reportáž o tom, že se chystá pro dopravu stavba obchvatu Prahy! :-) . No a ti co byli u porodu svých dětí a prakticky ihned je dostali do ruky mohou sledovat jak to měli složité budoucí taťkové tenkrát. Milovníci tatrovek si pak pak jistě mlsně mlasknou, když uvidí drsňáka Rudu Jelínka prohánět v kožených rukavicích bílou šestsettřináctku a na zkušební terénní dráze těžkou osmsettřináctku... Technicky založeným pak film nabídne napínavou zkoušku nově vyvinuté plastické hmoty Metalon, která má jít prý dokonce i obrábět... :-)). Dva koňaky za to retro. * * ()

ViktorD 

všechny recenze uživatele

Nebyl by to patrně Jiří Sternwald, kdyby ve filmu, pro nějž napsal hudbu, nepoužil alespoň jednou melodii z písně Svítí, svítí slunce nad hlavou. Nejinak je tomu i zde, zřejmě se jedná o jakýsi leitmotiv jeho filmové hudební tvorby. Snímek sám o sobě osciluje kdesi na pomezí průměrnosti, díky Janu Libíčkovi se však alespoň občas vloudí člověku do tváře smích. ()

Reklama

Mishelen odpad!

všechny recenze uživatele

Pozor, pozor! U tohoto filmu nelze než jen varovat před takřka 90 minutami naprosté nudy a nezajímavého děje i hereckých výkonů. Jedinou výjimkou je zde Libíček, který ale nemá co pořádně rozehrát...a ke konci snad výstup J. Dvořáka, který také potěšil, ale to je tak asi vše co si z tohohle filmu budu pamatovat. ()

dr.fish 

všechny recenze uživatele

Jaroslava Obermajerová hraje takovou pipku, neví co chce a nedá pokoj, dokud to nedostane. Život byl v době normalizace vskutku super, člověk měl nejen rodiče, ale ještě svou fabriku, která se o něj starala s láskou a loyajalitu královsky odměňovala. Naše hrdinka je velmi angažovaná, pro fabriku by se nechala i zabít. Na chlapy nemá pro aktivity budovatelské ani čas, ale pak přijde Postránecký a všechno se změní. Pětiletka jde stranou a láska je středobodem vesmíru. Dokonce i výstavba houpaček v mateřské školce jde do skluzu. Přesto má tato lobotomie své kouzlo. Hlavně, že v tom nemusím žít. Jako memento je to skvělý film. Pozor na socialismus a hloupé pipiny! 50% ()

vitekpe 

všechny recenze uživatele

Jaroslava Obermaierova v hlavni roli a v perfektni kondici, s ocima krasnyma temer jako ma Alisa Frejndlich... lehoucky, pohodovy film, kde ani ta proklinana (ne mnou, je to srdcarka) Jirina Svorcova neuráží, a kde zaver prosviti kratkou ucasti Karolina Sluneckova, jejiz predcasny odchod z tohoto sveta si za nekolik dni pripomeneme...nebo ja tedy alespon ano. ()

Galerie (1)

Zajímavosti (2)

  • Filmovanie prebiehalo v Prahe, Neratoviciach a Kopřivnici. (dyfur)

Reklama

Reklama